Palantir
oddělovač

Hlášky porotců

Literatura > Vidoucí | 18. 05. 2010 12:45:24 | autor: Cellindra

Já vím, že na to všichni čekáte... Budou postupně přibývat.
A ještě - čtěte na vlastní nebezpečí!

  • Už ty názvy slibují mnohé zajímavé chvíle - mám tu oblíbené "Setkání", tentokrát s přívlastkem "Zvláštní"; povídka s názvem "Hon na vlkodlaka" také slibuje zásadní originalitu :o)) >
  • Číst Vidoucí takhle po ránu může být nezdravé.

  • Pane bože, zachráň nás pred nácť-ročnými autormi, ktorí majú toľko životných skúseností, že majú čas a možnosti nás nimi oblažovať!

  • A: Nie je zdravé toto čítať. Rastú z toho modriny na čele so štvorčekovaným vzorom.
    B: Ty se bušíš do hlavy paličkou na maso? ;)
    A: Hlavou o klávesnicu. Ale ten tĺčik na mäso tiež nie je na zahodenie u poviedky, kde sa vyskytuje Edward Cullen a jeho životné múdra. Použila by som ho s dovolením ale radšej na autora/rku.

  • Harve, moja tohoročná várka vyzerá ako cielený pokus o vraždu. Najprv Stmívání a potom "kdo je, kde je" tri krát na prvých troch riadkoch. Na štvrtom sa hrdinka naučila šermovať, hoci to predtým nevedela.

  • Auu, letos je tedy zvláště kvalitní matroš. První povídka byla na téma "kolik krve, slizu, vnitřností a jiných nechutností, dokáže autor nacpat na čtyři stránky", druhá vypadá jako variace na téma "byl tak drsný, zatraceně drsný".

  • A: Prosím tě, jak se to stmívání jmenuje? třeba to taky mám :o))
    B: *CENSORED*. Nie je to fanfiction. Hrdinka tam Stmívání obhajuje a vynáša zlatíčko Edwarda do nebies. Fanfiction by možno bola stráviteľnejšia. Toto sa pokúša byť frikulinovské.
    A: Á, výborně, tak tu mám v balíku taky, jdu na ni. :o)))
    ...
    A: No ty vole, to jsem asi neměla dělat. :oO

  • Někteří autoři si ode mě vyslouží hodnocení "kvůli vám se bojím o své nenarozené dítě", protože takový množství adrenalinu, sprostých slov a hysterickýho smíchu mu určitě neprospívá. Co když mi z něj vyroste Havran??

  • nejhorsi jsou na Vidoucich ty zklamany nadeje. Clovek otevre povidku, zacne cist a doufa, ze bude dobra, nebo aspon lepsi nez ta predchozi... A zas nic.

  • A: Tuším na obzoru tanker Nevidoucí. :o)
    B: Na Nevidoucího to neni, ale zoufalý to je, to zas jo.

  • Hm, to kritizování by mně šlo. :o)

  • A: Mám pocit, že autor tohohle nás poctil více díly najednou, *CENSORED* se vyznačuje podobnými perlami ve větné skladbě, obsahu, gramatice, stylistice a vlastně čemkoliv. A autor má zjevně pocit, že jediná použitelná verze zájmena jenž je nímž. Takže tam je například věta typu: "Uviděl velký kamenný pec, na nimž byla spousta prachu."
    B: *CENSORED* je skvelej. Taky jsem ho mela. Vyzivne dilko. Ale nebudeme spoilovat, nekoho to jiste jeste ceka. Hahahahahahaha

  • Tak teď mi při otevírání jedné povídky chcípnul Word. Zřejmě znamení shůry...

  • Hlboko na prvom stupni som na babičkinom písacom stroji stvorila rozprávku Jabloň, ktorá mala jedno zlaté jablko. Vetná stavba a štruktúra príbehu z toho starého papiera je dodnes živá vo Vidoucích. Asi by som mala mať radosť.

  • Myslíte, že Harv dovolí, aby som napísala hodnotenie: Ďakujeme za účasť a teraz šup, šup naspäť do lavíc a trénovať slohové cvičenia?

  • Normálně mne demotivujete ke čtení, přestaňte už!

  • Ách jo, bylo vcelku jasné, že povídka s vlkodlakem v názvu nebude žádná perla. Ale bože, to je tak blbé, zatraceně blbé. Hrdina se pohybuje po městě, ve kterém mu hrozí poprava. Dělá to s tak promyšlenou nenápadností, že se sice courá v jasném dni po ulicích, mluví s lidmi a chodí na snídaně do hospody (na čaj a koláč!), ale rafinovaně se u toho skrývá pod kápí. Mimikry jak sfiň!

  • Porotce překvapen vlastní paranoiou:
    "Uprostřed zeleně visela mrtvola v železném koši."
    Porotce píše: "Té originality je poněkud moc, mrtvola zeleně visí!" Pak si to přečte znova. Ehm :)))

  • Vcera ovsem jedna perla. Nejak jsem se blbe koukla na dylku a myslela jsem, ze to ma tak dve stranky. Prvni stranka byla navic presne takova - rozjeta k pointe, no, rikala jsem si, ty vado, ze by jednou dobra kratka povidka? Jenomze pointa furt neprichazela... Si rikam, jak je to teda dlouhy? Zjistila jsem, ze asi deset stranek, a rikam si, tuhle hruzu mam cist jeste osm stranek? Pouceni: prodluzovat kratky povidky nad unosnou mez by mel bejt hrdelni zlocin.

  • A: Když čtete povídku a už po prvních dvou stránkách (popř. odstavcích, větách) je to na velké tučné NE, dočítáte to? Já nevím, jestli mám na to síly...
    B: Dočítám. Chci autorovi vynadat opravdu za všechno.
    A: No, je pravda, že jsem to teď u jedné zkusila a zjistila jsem, že ten konec byl ještě o řád debilnější, než zbytek textu.
    C: Čisté, nezkažené děvče, líbí se mi tvá nevinnost....

  • Takze, precteno 5 povidek, 4x ne, 1x Nevidouci, z toho dva navrhy na vyrazeni. Fladikuv system cist povidky od nejhorsich funguje!

  • Tak som dnes z Vidoucích neprečítala ani riadok. Po tom včerajšku som si musela spraviť náladu fanfiction. Je to krása, keď sú postavy konzistetné počas celej poviedky, príbeh beží z bodu A do bodu B a text sa nesnaží podať Posolstvo. Úžasne osviežujúce.

  • A: Vsimli jste si, ze loni bylo spoustu sexu a letos nejak ticho po pesine?
    B: Jeste ze neni ticho po penise.

  • Včéra večer u sila,
    Tilio se dusila,
    tramtarará, tramtarará,
    má to za sebou!

  • BLANITÁ KŘÍDLA, VLKODLAKO-UPÍR, NAPROSTÁ SRÁGORA - POMÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓC!!!! Já chci trest smrti pro tohoto autora!

  • První povídka, kde mi autor dluží panáka (dobře, dva). Kdy už to bude v propozicích?

  • Rozhodne áno! Mám Rozhodne áno! Hurááááááááá!

  • Citace 1. stránka: Tohle je hrozná píčovina. Neskutečná.
    Citace 2. stránka: To je úplně úžasná věta...
    ...která přesně vystihuje celou desetistránkovou povídku. Víc není co dodat. Harve, myslíš, že mohu autorovi ohodnotit příspěvěk citací jeho vlastních slov, viz výše?

  • A: Možná by stálo za to zmínit, že existuje něco jako odstavec, protože někteří autoři o tom ještě neslyšeli. Pak určitě pravidla pro psaní uvozovek; a něco o tom, že není pomlčka jako pomlčka. Jo a že trojtečka není pětitečka ani osmitečka...
    B: Já bych teda rozhodně začala Stručným úvodem do psaní mezer: Kapitola 1. - kde najdu mezerník.
    A: a navazující kapitola dvě: nyní, když už víme, kde je mezerník, naučíme se, kde ho naopak používat nemáme. Například PŘED interpunkčním znaménkem. :o)

  • Zato jeden "můj" autor si odstavec oblíbil natolik, že jím rozděloval přímou řeč na nelogické celky a odstavcoval skoro každou druhou větu. Já fakt každý rok můžu s čelistí u kolen zírat, jakou novou kreativní typografickou blbost si zase autoři vymysleli.

  • My jsme tu od hodnocení obsahu textu, ne luštění prastarých svitků (Ct...ulh...u... Fht... WTF?)

  • Vidoucí 2010 aneb Cesta od upírů k emzákům a zase zpátky.

  • No, jak čtu dál, začínám mít pocit, že autor se snaží o psychedelickou fantastiku. A nebo byl prostě jenom něčím sjetej. Uvidím, co se z toho vyvine.

  • To je napad!! Dame do propozic, ze by meli autori spolu s povidkama dodat notarsky overenou kopii posudku, ze jsou dusevne zdravi!

  • Myslíte si, že být křížencem upíra a vlkodlaka je sranda?
    Rozhodně. Ale jsou i horší věci, třeba muset o něčem takovém číst.

  • TO JSEM ČETLA! TO JE....!!{[@"!$!")§!!§!!&#§

  • Jojo, automatické opravy jsou veselá věc. Já jsem si včera v jedné povídce přečetla větu "Musím si psovití na toho, co to dělal."

  • „Full hause." ozvalo se po jeho pravici. Naplnilo ho zoufalství.
    Mě taky naplnilo zoufalství...

  • Ti autori jsou, s prominutim, mene inteligentni, co se tyce rozrazovani do zanru. A to i ti, co pisou univerzalni kombinaci fantasy + postkatastroficka SF. Voni v tomhle nejsou ani tak blby na kvadrat jako spis na nejakej alef.

  • Teeeda, další moc pěkná povídka! Jsem spokojená jak tribblové v geneticky modifikované pšenici! ;)

  • A úplně nejlepší je napsat pointu povídky do názvu.

  • A: Jsem v porotcovské Nirváně! Tři moc pěkné povídky za sebou!!! Teď bych snad zvládla i upíra s vlkodlakem. :)
    B: Jen se nerouhej.
    A: Nooo jasně, otevřu další povídku a co nevidím? Full hause.

  • No, ludia, ale ak dostanem este jednu taku desnu romantiku, tak aby som si zbehla pre recept na inzulin, toto moj pankreas proste neustoji...

  • Já začnu Vidoucí číst teprve až dopíšu diplomku. Mohla bych si zkazit sloh... "Uááááá, Gehene, uáááá, ve své práci se zabívám, tím, jak Havran vidí právo. De ferenda. De LEGE ferenda."

  • Mimochodem, je vcelku zábavné, když je hrdinovo jméno zaměnitelné s "Rimmer". Dává to povídce celý nový význam :))

  • Když mi bojové scény v povídce silně evokují animovaný film Balto se vrací, je něco špatně.

  • Hrdina v kápi pomáhající matkám s nákupem a hledající ohořelou hrdinku ("planoucí vlasy") je prostě nezapomenutelný.

  • Hm, tak mám jednu povídku zcela bez prvků fantastiky. A ještě navíc lyricko-pateticko-debilní.

  • Vysvětlete mi, proč autor, který ve skutečnosti nepíše nijak příšerně, potřebuje uvést svou povídku formátem .txt a potom navíc úvodní básničkou (blbej zvyk!), která má zase stavbu "praštil jsem ho pěstí, to mám ale štěstí"?

  • A: Povídky bez prvků nezapomeňte navrhovat na vyřazení :-)
    B: Co povídky bez sloučenin? :-)

  • A: on fakt nejaky autor sam svoje dielo oznacil za intelektualni blabol?! zeby konecne zrnko sebakritiky? ;)
    B: Alebo nenasiel kolonku "intelektualne veldielo" tak sa uspokojil s tematicky najblizsou.

  • Emo autori nám očividne pritvrdili. Od pokecu so Smrťou sa vrhli rovno na samovraždu. Znamená to, že na budúci rok vyhynú ich diela? Mohli by.

  • Mám prvního Nevidoucího! Mám prvního Nevidoucího! Chlápek má probodnutý břicho bodcem velikým jako pěst, prchá s tím před emzákama, vleze do kokpitu stíhačky - a co se nestane! Pod sedadlem objeví manuál ke stíhačce, tak se do něj začte! Ahahahahahahahaha!!!!!!!

  • V ty picovine zadny prvky nejsou!!! To ze ma typek halusky a autor je vul nejsou prvky (aspon je to ale kratky, kdyz uz blby).

  • Když to budu brát takhle, tak najdu prvky všude... i třeba ve slovníku cizích slov nebo v Na západní frontě klid.

  • Petr Nečas a Jiří Paroubek se utkaly v posledním předvolebním televizním duelu. (in: www.lidovky.cz 27. května 2010)
    Proč já raději nezůstala u Vidoucího... Tam aspoň občas někdo ovládá shodu podmětu s přísudkem.

  • Pomoc! Hrdinové právě "zakroužili nad rujnou kdysi majestátné kopule"

  • 3 zo skupiny su presladena romantika (2x typu ach Chuan Carlos, ty nesmies umriet a 1x typu Ach rada sa obetujem, ved pre co insie mam zit)

  • Mala som poviedku podobneho razenia ako minuleho roku. Na zaciatku Rozhodne ano, az clovek nedycha, ako hlta pismenka. Potom si vzdychne a dychat zacne, lebo to uz je len Ano. Lenze na konci to schyta Nie za sklamane nadeje. Mysllim, ze by malo byt v propoziciach zakazane posielat poviedky, co nevyuziju svoj potencial. Tie bolia najviac.

  • Vážený autor, ukazovať list vlastníctva nehnuteľnosti náhodnej vedľajšej postave je prvok fantastiky. Inak to nie je vysvetliteľné.

  • Byť čtu povídky abecedně, kvůli jejímu názvu a jistému podezření jsem do ní zběžně nakoukla, ale získala jsem dojem, že jde o nekrofilní horor. A vono ne, ach jo.

  • Hurá, moje první Ano, možná i Rozhodně ano (doufám, že mi nikdo nevynadá, že autora nehorázně chválím), cítila jsem se plná životní energie, dokud jsem nepotkala hned v další povídce Full hause. ...jednou jsi dole, jednou nahoře.

  • VŠECHNA ZVÍŘATA JSOU SI ROVNA VOLE!

  • Ale je pravda, že jakákoliv povídka ve Vidoucích s poselstvím mi říkala spíše:"Jdi a zabij tohoto autora dřív, než to udělá kdokoliv jiný."

  • Vo mne to ale budí materské reflexy viac než agresivitu: "Si šikovný, moj zlatý. To ste mali za domácu úlohu?".

  • Vcera som mala jednu, ktoru som minuleho roku citala v CKC. Autorka zmenila nazov, ale mna neoblbla. *evil grin*

  • Muze mi nekdo vysvetlil, proc ctu uz asi desatou "scifi", ktera se tyka pokeru? To je nejaka nova moda todlecto? A navic hrajou vsichni autori Texas...

  • A: Tak jsem také konečně začala číst. Hned v první povídce úžasný popis: "Sledovat útočícího elfa ze země je zážitek na celý život. V zářící zbroji, ovázání hadry a pergameny, s planoucíma očima a dlouhým mečem v ruce vypadají velmi lidsky, ale způsob pohybu, plavný běh s neuvěřitelně dlouhými kroky výsledný dojem kazí."
    Ve stejné povídce: "Katány jsou teplé."
    B: Korádo Katány se zatvářil dotčeně.

  • Jak se asi oblékají druidští rasta-hippíci?

  • Co to zase bylo?!? Ted jsem cetl povidku vo typkovi, co stoji pred kominem (von to neni komin, von je to selmostroj, ale to je jedno) a prej, "ja tu mam komin a je jenom muj". Nacez tam prijde druhej a zmrzne. Pak chvilku kecaj, nacez ten typek s kominem se chytne za hlavu a rekne "sakra, letej sem chlupaty, co budu delat?". No a co udela? Tramtadada, skoci do komina! The end. To je zapletka, panecku, to je posusnanicko!

  • Nejhorší z toho všeho byla vlkodlačí panička (to je jako městská panička, co místo ve městě bydlí s vlkodlakem) a návod ke stíhačce.

  • Tak jsem dočetla Teplého Katányho. Je to síla... zase začátek románu.

  • Tak jsem se, po dvou dnech flákání a oslav, pustila opět do čtení. Hned v první povídce, kterou jsem otevřela, mi autor má potřebu mi v prvním odstavci třikrát zopakovat, že je noc a tma. Mě to fakt stačilo říct jednou!

  • Kdyby bylo po mym, ano by dostavaly jenom povidky po vsech strankach dokonale. Jenomze to se stane tak maximalne ve slunickovem muck muck svete:(

  • Manik mal v batohu zatial velku baterku, dlhy provaz, niekoklo velkych sviecok, niekoklo chlebov so salamou, blok a pisacie potreby. Ked si predstavim, kolko percent beznej batohovej vybavy tieto polozky bezne zaberaju, tak batoh musi mat vnutorny objem okolo 200 litrov. Cize bud hyperpriestorovu kapsu (sci-fi), alebo to kuzlo, co pouzila Hermiona zna zvacsenie svojej kabely (fantasy)...

  • Zase raz mimoriadne inovativny prvok fantastiky. Delegacia sa posadila okolo ohna v jurte. Po chvili cakania sa objavila osoba, za ktorou prisli. To bola schovana za podpornou tycou?

  • Vidíš, ještě pár povídek a dospěješ k nirváně. :o)

  • A: Mám dojem, že "rumunský zahradník" zanechává v porotcích největší dojem.
    B: "Rumunsky zahradnik", "caj a kolac" a "full hause". Mame tohto roku ocividne triumvirat oblubenosti.

  • Príde mi, že tento rok prejavili autori o štipku viac súdnosti a snažili sa po sebe si to aspoň prečítať. Havranov som mala len dvoch, a ani jeden sa tak nevolal, aj keď "kápě" byla, po upíroch sa zem zľahla, vlkodlaci síce neprekvapili, ale aspoň neboli moc dlhí, Smrť sa vyvinula na bohov a samovraždy, sex zmizol, ale tú jednu scénu, ktorú som čítala, písal niekto, kto to už zažil.

  • Supr, teď jsem si přečetla jedno svižné, dvoustránkové, pěkně vypointované ANO. Večer je hned hezčí. :o)

  • Ja uz sa tak tesim na Vidouci... este mi chyba par poviedok z Rokle a trpim ako zviera... mame tam skalu hodnotenia 0-5 a zatial som mala 1 poviedku ktora dosiahla 4, par 2-3 a vecsinu 0-1, ale tie su tak blbe, ze by to nebol ani Nevidouci, je to len blbe, jak jazykovo tak pribehovo, ak tam vobec nejaky je... :)

  • Shodou okolnosti se mi dnes dostal do ruky Twilight, prvni dil, jako comics. Dojmy? Az do pulky docela ujde, tajemne akorat, atmosferu to nejakou ma, az jsem si rikala, co se kolem toho tak nadela. Nacez ve druhy pulce se to zvrhne a stane se z toho sracka - variace na tema "mlade americke muckostredoskolacky veri kazde slovo mladym americkym emo stredoskolakum". Mam zcela zasadni vyhrady k pojeti "dilemat" hlavniho hrdiny, stejne jako ke zpusobu, jakym se odhaluje to straslive tajemstvi. Na druhou stranu je to hezky nakresleny - vytvarba stranka veci je dost dobra, docela to zachranuje. Jako comics bych si snad byla ochotna precist i ten zbytek. Cele cernobile, jen obcas nejaky detail barevny, a scena, jak Edward sviti na slunci, je barevna cela a moc pekna. (A taky tam Edward nevypada tak priserne jako ten blbecek, co ho hraje ve filmu.)
    Zakoncim to povzdechem, ze pak maji horrory ve vidoucich za neco stat, kdyz nejlepsi, na co se upirska literatura za poslednich nekolik let zmohla, bylo tohle.

  • Niekedy clovek tych autorov az lutuje, jak do ich diel rypeme. Ale ked oni si za to vlastne mozu sami s tou absenciou sudnosti.

  • A: Co by mohla znamenat věta "Rušilo to meditaci lesa a navracelo čas, který jindy jako by nebyl." Četla jsem to několikrát kolem dokola a smysl mi pořád uniká.
    B: Ta věta znamená: "četl jsem Holdstocka, a protože umřel, vzdám mu hold touto větou" ;))

  • A: Dneska jsem se naucila novy slovo, tak ho sem musim napsat, nez ho zapomenu: anakoluta. (O co jde: syntakticka chyba, kdy druha cast vety gramaticky neodpovida casti prvni. A nerikejte, ze je to OT, protoze toho mame ve Vidoucich spousttu, teda.) [...] Klidne to nekde pouzij, autor z toho bude jelen a my budem vypadat desne chytry;)
    B: Myslíš třeba jako: "Anakolutické konstrukce zcela znemožňují sémantické uchopení diskurzu"?
    A: Jo, chn chn chn, takhle si to predstavuju:) Za rok nam prijde deset povidek a vsechny budou kulervouci, protoze se autori budou bat takovydleho hodnoceni. *evil grin*

  • Ech, můžu do hodnocení napsat "autorovi bych doporučila používat trochu méně slovní onanie a trochu více děje"?

  • Btw. mám nového favorita na absurdní slovní spojení roku: "růžový jazyk drsný jako něžná rašple". [...] kamarádka prohlásila, že pod pojmem "něžná rašple" si představí starší dámu romantického založení. :o)

  • Tak jsem v půlce a mám prvního Havrana!

  • A: Ha? já jsem ve skupině s Fladem "Smrťákem" a Péťou "Katyní"! Hustý!
    B: No samozřejmě. To je abyste se ovlivňovali pokud možno co nejmíň. :)
    A: Myslíš ty naše večírky, kdy sedíme u ohně a za skandování "blábol! blábol! blábol!" házíme většinu výtvorů do plamenů?

  • "!!!" zařval komisař mířiv mu lampou do obličeje.
    "!!{[@"!$!")§!!§!!&#§," neudržel se porotce a hlasitě si ulevil. Naštěstí na krétském pobřeží, kde tráví svou dovolenou čtením Vidoucího, starou galštinu neovládají, takže veřejné pohoršení nevzbudil.

  • Právě jsem potkala povídku, která je zřejmě kombinací Havrana, Dračáku, dojmů z jakési dřevárny a Pokémonů. Do čehos to, Bože, duši dal?!

  • Navrhuju změnit systém hodnocení Vidoucího následovně: V tzv. předkole by Harv všem porotcům zaslal začátek všech povídek (řekněme tak do 1000 znaků), a teprve kdyby alespoň jistá minimální část porotců (řekněme alespoň třetina) se vyjádřila, že si chce přečíst pokračování, dostala by se povídka do vlastního 1. kola, jehož hodnocení by už probíhalo současným způsobem.
    Já bych pak nebyla nucena po jednom až dvou odstavcích mnohých povídek brát nadarmo kombinaci jmen Božího syna a jeho panny matky s následným povzdechem: "Tohohle budu muset číst ještě deset, dvanáct, šestnáct (nehodící se škrtněte) stránek?!" :-)

  • A: Mne chybi docist 8 povidek a vetsina hodnoceni je neco jako "vomrdat autora gumovym curakem s napichanejma hrebikama do prdele" (pardon my Klatchian...)
    B: (Ja nemuzu uverit tomu, ze Flad se snizil k tomu, aby rekl / napsal sproste slovo!! To musela bejt teda siiila...)
    C: Já nemůžu uvěřit tomu, že takováhle slova vůbec zná!!!

  • Autor jedné nejmenované povídky: Vidět tohle v kině, tak zvracím...
    Porotce: Číst tohle na papíře není o nic lepší...

  • Autor další povídky: Nadáním psát vpravdě ani moc neoplýval, spíše jen měl dar odít do slov svou líbivost a zábavnost a žvanit na papír tak, že to čtenáře zajímalo.
    Porotce: Kéž by zlomek takové schopnosti měl i autor této povídky, u níž mě zajímá jen to, kolik mi ještě chybí do konce.

  • Další takyautor: Dneska už vražda tak lehce neprochází.
    Porotce: Jediné tvoje štěstí. I když v tomhle případě by to možná soud klasifikoval jako zabití v sebeobraně.

  • No-ty-vole, koukám, že se mi to autoři na poslední chvíli ještě snaží dát pořádně sežrat. Nejen, že povídka začíná ukázkovým pleonasmem "byli krásní a pohlední", ale hned v druhém odstavci tam chlápek vesele nosí přes rameno houfnici a střílí ocelové kule. Co jsem komu udělala...

  • "Cvakali zubama a kvíleli ústy vzduch, který se jim dostávala do úst dírou v krku."
    Gehene, uááá, Gehene, roste ti zdatná konkurence.

  • A: Tak se zdá, že letos jsou Vidoucí na velmi dobré úrovni. Spousta porotců má pocit, že je moc mírná, i já. Ale prostě se mohlo opravdu stát, že jsou povídky lepší....
    B: A nebo jsme fakt zmekli, resp. hlavne nam z premiry vlkodlaku zmeknul mozek!

  • "Jedním z nich jsem by já a Denis."
    Tahle věta nemá chybu. To, jak jdou ti dva a prostřední upadl, znáš?

  • ilustrační obrázek "porotce Vidoucích při práci" - http://fc09.deviantart.net/fs45/f/2009/080/9/c/9ca971583dcc02b956072b7b43d0ea27.jpg ;o)

  • A: Harve, pisem ti to do Wordu, lebo hustoprogram pre Maca este stale nemas. Teda, len pre Milesovho Maca, zjavne.
    B: Az se zase potkame (no, proste me poznas jako posledne) na Fenixconu, tak ti ho tam nasroubuju (do toho Maca):).

  • Priklad za vsetky. Poznamka k poviedke: "Nie, ale vynikajuce." WTF? Co som tym chcela povedat?

  • Vyskytujou se povidky - a neni jich malo - kde je shoda podmetu s prisudkem dobre zjevne jenom nahodou ("jednou to vyjit muselo").

  • Aaaaa!! Ted se mi stala strasna vec! Se mi nastahovaly nejaky aktualizace windows a jedna povidka, ktera je psana kulervoucim fontem "calibri" ma najednou misto vsi diakritiky ctverecky!! Aaaaa! Jak je mozny, ze driv to bylo citelny normalne a ted tohle? (Asi napisu autorovi, at si takovyhle priserny fonty strci do prdele.)

  • 21.7.! Ludia, zmizol mi den. Vsak "vcera" som Harvovi posielala hodnotenie s nie vsetkymi pokecmi s tym, ze "dnes" to dokoncim. Ale "dnes" bolo uz vcera. Kurnik sopa, den je v haji.

  • A: Hehe. Mám vetu, ktorú som medzi hodnoteniami začala surovo kopírovať:
    Náladu by mala vyvolávať próza, nie interpunkčné znamienka.
    Myslia sa tým samozrejme výkričníky. Obzvlášť mi dvíhajú mandle tie výkričníkové rodiny!!!!
    B: V typo clanku to hodlam peprne komentovat, ty vykricniky. Taktez se hodlam blysknout znalosti, ze za prvni republiky na psacich strojich vubec nebyly... Snad to nekoho inspiruje
    C: nedaju vykricnik, daju "$@#&|"
    B: To jim pro jistotu taky zatrhnu:) Tyhle vopicky nemaji v naproste vetsine v textech co delat. Existuji samozrejme vyjimky, ale ty autorum zamlcime, aby si nemysleli, ze se vztahuji na ne, protoze vetsinou tomu tak neni.
    D: já bych ty autory rovnou zakázal.
    E: Každého jenom obtěžují.
    F: A strašně rychle se množej!


Průměrné hodnocení: 0 :: Počet zobrazení: 1012323

Související příspěvky Související příspěvky:

Galerie Vidoucí 2010 - první kolo začíná

Přidat komentář Přidat komentář:

Jméno:
*

E-mail:


Hodnocení:
Na obrázku je...
kontrolní obrázek

=*
Komentář:



* povinný údaj
 
JamesFaith - 2010-07-31 23:54:16

Jo jo, taky mě to čekání donutilo trochu nadělávat o víkendu, ale praštím s tím hned, jak uvidím výsledky... pokud dřív nepraštím hlavou o klávesnici a nezačnu chrápat :)

DennisMoore - 2010-07-31 23:47:56

To se máš, když teprve začínáš. Já už bych nejraději přestal pracovat... Jenže to bych musel vypnout počítač, což by se třináct minut před půlnocí rovnalo nervovému armagedonu.

Julianne - 2010-07-31 23:41:19

Asi začínám být taky napjatá, protože mi ani nevadí, že AdWords nechce postnout mou reklamní kampaň pro překročení limitu klíčových slov. Přitom jich je necelých 1900 a limit je 2000! V životě jsou věci, které člověk prostě nepochopí... :D

Cellindra - 2010-07-31 22:52:31

Jojo, budou, už je sem sypu. :)

Julianne - 2010-07-31 22:47:57

Původně jsem chtěla jít konečně spát, ale asi budu pracovat tak do jedné, takže pokud budou o půlnoci výsledky, aspoň je uvidím :).

Eri - 2010-07-31 21:40:00

Já vůbec nejsem vynervovaná.. ale když o tom tak mluvíte, tak mě chytá divný pocit u žaludku:)

DennisMoore - 2010-07-31 20:34:45

Ten pusť k počítači až o půlnoci, do té doby ho přivaž ke stojánku na kola.

JamesFaith - 2010-07-31 20:25:42

No, oko bych ještě zvládl, ale co s tím vynervovaným zbytkem?

DennisMoore - 2010-07-31 20:06:59

(Psst, budeme naoko dělat, že nás to vůbec nezajímá)

Alyssa - 2010-07-31 19:55:55

My už to víme, heč. ;o)

nata - 2010-07-31 15:35:29

To by bol pekný gól, keď my to už vieme.

JamesFaith - 2010-07-31 14:09:28

Přesně tak, s úderem dvanácté nám totiž řeknou, do kdy se výsledky vyvěsí ;)

Eri - 2010-07-31 13:53:47

Tak dneska s půlnocí?:)

DennisMoore - 2010-07-29 23:42:54

Ještě to připomínej! :) Člověk už nemá nehty, které by si ohryzal...

Eri - 2010-07-29 20:14:36

Ještě dva dny:)

Ronkar - 2010-07-28 21:27:03

Když myslíš... *krčí rameny a odchází*

nata - 2010-07-28 19:57:28

Radosť z písania je hlavná len z pohľadu blaha autora. Autorova radosť je nám dosť na figu, keď porotcovi skazí deň. Diela pre vlastnú radosť by mali zostať vo vlastnom šuplíku a nie posielať ich do súťaží, ktoré vrcholia publikáciou za honorár. Taký výtvor dokážu náležite oceniť matky (vlastné), babičky (vlastné) a učitelia češtiny (všetci).

Kritizovanie nie je až také jednoduché, ako sa zdá. Obzvlášť, keď človek nesmie povedať vety typu: Vráťte sa do školy a zopakujte si písmenká. Alebo: Neobťažujte nás týmto. Byť konštruktívny je v niektorých prípadoch ťažké.

Ronkar - 2010-07-28 19:04:40

Che? Ne, tak jsem to samozřejmě nemyslel :) Jen jsem chtěl říct, že je snadnější něco zkritizovat, než napsat a hlavně: To, že se autorovo dílko nelíbí v soutěži, ještě neznamená, že je veskrze špatné. Asi nebude dobré, ale špatné být nemusí :) Hlavní je přece ta radost při psaní, no neeeeeeeeeeeee? :D :D

DennisMoore - 2010-07-28 17:17:07

Člověk s takovým názorem je v téhle diskuzi každoročně minimálně jeden, takže bych se nedivil, kdyby to tak opravdu myslel.

Tilio - 2010-07-28 16:00:19

Hele nechci rejpat, mozna jsi to myslel jinak, nez jak to zni, ale to je pomerne blby, posilat s pristupem *hlavne aby se to libilo autorovi* povidky do soutezi... Jako jasne, vsem se nezavdecis nikdy, to ani nejde, ale existujou nejaky zakladni meritka kvality, na kterych se vsichni vice-mene shodnou, a neni moc na miste tyhle veci odbejvat s tim, ze *kdyz se to libi autorovi, tak se vsichni muzou jit klouzat*...

Ronkar - 2010-07-28 12:23:12

Já nevím, minulý rok se mnou porodci dost vyje*ali. Taky má povídka nestála za moc :D Ne že bych se letos nesnažil, ale zase takovou váhu jsem tomu už nepřikládal. To není zdravé. Hlavní je, aby se dílko líbilo autorovi; když se líbí ještě někomu dalšímu super! Ono stejně nejde napsat něco tak, aby se člověk zavděčil všem :)

DennisMoore - 2010-07-27 21:50:21

Člověk se tím nesmí nechat moc zdeptat - říkám si, že už jsem nad ní strávil předtím dost času (konkrétně nad tou letošní fakt dost) a když jsem povídku posílal, byl jsem s ní spokojený. Čili si jenom opakuji, že jsem akorát zbytečný detailista, puntičkář a hnidopich, kterého stejně nikdo nikdy nebude mít rád... A za chvíli to přejde :)

Ronkar - 2010-07-27 18:34:02

Čtu... čtu si své povídky i po odesální do soutěže ještě mockrát a jak říkáš, vždy je co měnit a opravovat, ale tak už to s tvůrčím psaním prostě je :)

Koral - 2010-07-27 08:30:50

Po odeslání do soutěže už své povídky zásadně nečtu. Navaluje se mi z nich i proto, že jsem je předtím v rámci pilování četla asi padesátkrát.

DennisMoore - 2010-07-26 14:43:01

Schválně - kolikrát jste si už po sobě přečetli svoje povídky? A kolikrát jste si přitom říkali: \"Kruci, tohle mělo být jinak. A tohle taky, o tom konci ani nemluvím...\" ? Já to poněkolikáté zažil teď a není to nic moc pocit:-)

Cellindra - 2010-07-23 12:27:50

Předpokládám, že dnešní update bude jeden z posledních obohacení tohoto článku, pak se můžete těšit na Perličky ze slovního hodnocení. :)

Ronkar - 2010-07-23 12:21:19

Ha! Porotcům začíná čas pomalu šlapat na paty. Tak to jsem zvědav, co z toho letos bude :D

Julianne - 2010-07-20 12:31:13

Dnes jsem v jedné diskuzi na nyxu narazila na tento příspěvek: *ony byly na hotelu uznácvané i místním personálem, byla tam dokonce taková boudička jménem Cathause, kde se smělo kočky krmit (jinde ne:-)))*

Že by autorka full hause?

Cellindra - 2010-07-22 13:51:50

Tak tohle je asi ta poslední věc, kvůli které bych se rozčilovala. Autoři povídek mě svými kreativními chybami neustále překvapují! ;)

Aquila - 2010-07-21 19:36:02

Sakra, Palantír zas neumí uvozovky, tak si je dosaďte místo \\".

aquila - 2010-07-21 19:32:44

Modří tuší...

Jedna z nejhorších věcí je, když autor neumí psát přímou řeč. Mezi přímou řečí a následnou uvozovací větou se píše čárka (nebo tečka nebo otazník a uvozovací věta začíná malým písmenem (i po otazníku nebo vykřičníku).
\"To nebude problém,\" odpověděla mu paní.
NIKOLI \"To nebude problém.\" Odpověděla mu paní.

Cellindra - 2010-07-21 13:57:28

Bylo by to super, to uznávám, ale když my nevíme, kterou povídku Eri napsala... :)

JamesFaith - 2010-07-21 10:20:46

Ještě že ses opravila, jinak bys také mohla v hodnocení porotců najít poznámku - A navíc seká hrubky do komentářů. ;)

Eri - 2010-07-21 10:01:54

nebo skončím?:)

Eri - 2010-07-19 09:38:33

Já jsem poslala dvě povídky. Na tu jednu tu není ani jedna reakce ale na tu druhou...:D možná zkončím mezi nominovanými nevidoucími:D

JamesFaith - 2010-07-18 19:07:18

Já se tam radši nehledám, any můj smích nakonec neskončil jako hahahahaha... aha...

DennisMoore - 2010-07-18 17:15:54

Taky už jsi jich pár objevila? Jojo, srdce vždycky poskočí:)

Eri - 2010-07-18 11:23:12

Jé, ja se tak těším na hodnocení porotců, vždycky když tu čtu narážku na svou povídku, tak si říkám, že to bude síla:D

aquila - 2010-07-10 10:42:20

Ono někdy stačí, když hrdina po boji skládá zbraně - meč do pochvy na zádech a Glocka do pouzdra na pravé noze :-)

JamesFaith - 2010-07-09 22:11:06

A když ji tam nosím jenom v neděli a o svátcích?

Alyssa - 2010-07-08 22:01:45

Myslím, že pokud nenosíš přes rameno houfnici, nemusíš se ničeho bát.

ThomasV - 2010-07-08 21:01:53

Je vidět že prvnotní nadšení porotců už odpadá :-) už aby byl konec prvního kola, chci vědět jestli jsem to dotáhl na Nevidoucího nebo ještě dál.

Eri - 2010-06-27 23:58:00

Díky Cell, to potěšilo.:)

Alyssa - 2010-07-02 12:20:20

Jojo, něžná rašple je vynikající. Ona tahle povídka byla vůbec kvalitní materiál, vztahuje se k ní i ta poznámka *méně slovní onanie, více děje*. ;o)

JamesFaith - 2010-06-27 14:21:25

Tak nevím, jestli vám mám za tyhle nové hlášky děkovat nebo spílat, právě jsem se kvůli \"něžné rašpli\" málem udusil peckou v bublanině :)

Cellindra - 2010-06-27 09:13:19

Díky za přání, ale tak jistěbych to neviděla... Nicméně smiluju se a hodím vám sem další hlášky. :)

Julianne - 2010-06-26 23:00:21

Taky popřeji mnoho štěstí, ale myslím, že v tomto případě je to nošení dříví do lesa; věřím, že ty uděláš naprosto bez problému celé státnice.

ThomasV - 2010-06-26 21:20:43

Hodně štěstí u státnic Cell :-)

Cellindra - 2010-06-26 19:33:32

Ti, co to sem dávají, jsem já. :)
A já se učím na státnice, takže ještě týden nic... ale snad si na to chvilku udělám.

Julianne - 2010-06-26 12:39:04

To jo, teď má ještě dost lidí zkouškové.
Už zbývá jen měsíc a pár dní... Zvědavost autorů je veliká, ale naštěstí není moc času si ji uvědomovat :).

nata - 2010-06-24 22:35:02

Ale na nyxe nejake komentare pribudaju. Tak to skor bude o vytazenosti tych, co to tu davaju.

Lyrie - 2010-06-24 19:42:29

A nebo jsou tak úžasné, že prostě nemají slov :-))

ThomasV - 2010-06-24 13:04:09

To je. Koukám sem skoro denně ale nic se tu neděje. Porotci už asi neunesli naše výtvory :-)

Moron - 2010-06-24 13:01:15

Je to tu nějaéké mrtvé...

Tilio - 2010-06-10 15:31:12

...a misto aby ses radovala, tak si snad jeste stezujes?! :o)

Alyssa - 2010-06-10 13:32:03

Ono je teď takový blbý období. Akčnější porotci už mají dočteno a línější porotci ještě nezačali. :o) A pokud jde konkrétně o mě, tak už se dva dny hrabu v povídkách, které žádné vtipné komentáře nevyvolávají - jsou buď slušné nebo aspoň snesitelné.

Jackie - 2010-06-10 13:06:33

We want more! And we want it now!

Eri - 2010-06-02 16:56:11

CHvilkami lituji, že jsem se nepřihlasila na to porotcování, to když se tak dívám na těch třícet otázek k absolutoriím:)

Tina - 2010-06-02 11:57:55

Já jen žasnu, kolik se poslalo blbých povídek... komentáře mi pokaždé projasní den, ale jsem upřímně překvapená :) Sebekritika by se měla fasovat, pro jistotu už ve dvanácti, protože to podle všeho začíná autorsky nejnebezpečnější období.

nata - 2010-06-04 09:06:21

To je magicka schopnost. Vies, ako hlboko ma bezny clovek zalozene listy vlastnictva? Este hlbsie nez rodne a sobasne listy. Ani nevies, ze taky papier mas, jak je schovany. Takze vytasit sa s nim, ked okolo mna ide nahodna a nepodstatna postava, je prvok fantastiky. Absurdne a totalne mimo realitu.

saschia - 2010-06-02 23:28:38

Nehnutenost je schopnost porotcu precitat cokolvek nemihnuc brvou. Nehnutelny porotca nafasuje Havrana na jednorozcovi co po meste prenasleduje upirov a vlkodlakov a ani to nim nehne...

brb - 2010-06-02 17:05:17

:DDD a ja porad premejslim, coze to je za magickou schopnost!

nata - 2010-06-02 09:12:06

nehunutelnost = nemovitost. UTFG.

brb - 2010-06-01 21:33:33

co to je *vlastnictvo nehnutelnosti* ? O.o

Julianne - 2010-06-01 23:21:03

To je asi dobře :).
Ne, narážela jsem na tuhle diskuzi o pár stránek dál.

Flad - 2010-06-01 21:28:11

Jakou taktiku? Ja jsem komentoval tvoji povidku? Ja jsem asi mimo....

Julianne - 2010-06-01 20:56:51

Ha, už jsem se poznala! Ale snad to není úplně špatně ;).

A Flade, díky za inspiraci s *by jste* apod., právě na někoho zkouším použít tuto taktiku!

Eri - 2010-06-01 19:53:26

Až po skončení prvního kola... autoři nesmí prozradit nic co by je prozradilo.. anonymita je nutná:D

Cellindra - 2010-06-01 10:59:14

No neříkej mi, že jsi poslala povídku na Nevidoucího?!?!

Eri - 2010-06-01 00:20:34

Hmm.. letos očividně Nevidoucího nevyhraju.. na návod ke stíhačce nemám:)

DennisMoore - 2010-05-27 19:38:59

Hmmm, ´lyricko-pateticko-debilní´, to jsou přesně ta slova, která jsem hledal, když jsem přemýšlel o žánru!

saschia - 2010-05-28 09:28:58

;o) Nezabudni, ak nestahujes kozu tak je potrebne pred dalsim spracovavanim opalit chlpy. Nielen kucharove vlasy v jedle su nechutne...

Tilio - 2010-05-28 08:37:52

Moc pekne napsane recepty. Uz se tesim, az nejaky zkusim.

nata - 2010-05-27 17:01:56

A teraz potrebujem vymazat mozog vzhladom k tvojim zivotnym skusenostiam. Ale radsej si ten huns tam necham, akurat si poutieram monitor.

saschia - 2010-05-27 13:40:02

Ziaden problem, na tuhe maso je vhodne pouzit marinadu s obsahom horcice alebo chilli, take tri dni, predtym zo tyzden odlezat. A tazke maso je dobre kombinovat s pitim alkoholu. Dalsia moznost je urobit dobry gulas. Vlkodlaka odporucam spracovavat vo vlcej forme, vzhladom na strukturu podkozneho tuku sa totiz clovek dost blbo stahuje z koze. Ak je teda vlkolak zabity vo forme ludskej, odporucam bud dlhe roznenie, alebo taky druh tepelneho spracovania, kde ta koza neprekaza.

Eri - 2010-05-27 13:25:30

Ono taky záleží v jaké formě si toho vlkodla dáváš, jelsti jako vlka, nebo jako člověka:)

ThomasV - 2010-05-26 23:34:40

Vlkodlačí maso je tuhý a těžký na žaludek, asi by ti nechutnalo ;-)

Julianne - 2010-05-26 22:28:14

Mňam! Toho jsem ještě nejedla ani jako sushi!

Alyssa - 2010-05-26 17:53:32

Jediná povídka s vlkodlakem v názvu, která (aspoň u mě) má šanci projít, je *Vlkodlak na roštu*. Můžeš se tím inspirovat. ;o)

chekotay - 2010-05-26 17:34:17

Po přečtení hlášek považuji za naprosto nezbytné napsat nějakou bitku vlkodlaků s upíry... nemohu jinak! Doufám, že mají v knihovně nějaké to Svítání nebo co to je...
Mám opět smysl života, těšte se na příští ročník!
I když... za rok budou zase všichni hlavní hrdinové tři metry vysocí modří ekofašisti... :-/

saschia - 2010-05-26 21:05:48

Nata - dobre napisana sialena romantika nemusi byt uplne zla (niektore fanficy by som povazovala za sialene romanticke a pritom boli super), ale taku som v tejto varke zatial necitala.

Desna romantika v slovencine znamena nieco ine ako v cestine. Porotca sa desi, ze dostane dalsiu taku.

nata - 2010-05-26 19:48:04

Nič v zlom, ale osobne si neviem predstaviť, že by som dala šialenej romantike rozhodne áno.

Aesinka - 2010-05-26 15:57:30

Možná, co já vím? Přes \"trouby, co neumí zařadit povídku do žánru\", \"šílená romantika\" až po \"rozhodně ano\". Ale mrzí mě, že jsem neposlala žádného upíra ani vlkodlakovinu, určitě by se to chytlo. :))

Eri - 2010-05-27 13:22:13

Taky jsem s tam našla:D

Calista - 2010-05-26 11:19:25

Jj, já našla svou povídku hned v první várce hlášek :-) Jen u ní není až tak přesně jasné, jestli ji mám chápat pozitivně nebo ne :-D

Cellindra - 2010-05-26 10:15:48

Musím říct, že jsem našla pár povídek, které se moc nikam zařadit nedají... Pak je na místě asi zvolit jenom základní - SF, F nebo H.

DennisMoore - 2010-05-25 22:59:33

Jo, možná budu mezi těmi nablblíky, kteří měli problém se žánrovým zařazením:-)

nata - 2010-05-26 06:19:50

:-D Výborné! Za túto <i>skromnosť</i> ti to prajem.

Jackie - 2010-05-25 21:35:00

Poznali :-) na mou osobu je narážka u \"Rozhodně áno\" a jiných optimistických výkřiků ;o)

JamesFaith - 2010-05-25 21:32:40

Zatím ne, ale číhám, číhám...

ThomasV - 2010-05-25 21:10:01

Tak co, autoři? Poznali jste se? ;-)

brb - 2010-05-24 21:35:07

Tak ja davam zatim nejvice bodu jednoznacne hlasce *pankreas* :)

saschia - 2010-05-25 21:37:54

No, ono take polstrovanie ma v tomto pripade vyhodu - sice bezvedomie nastane neskor, ale zas clovek ma viac sanci ze si neprivodi trvale fyzicke nasledky a ze z tych psychickych sa pomocou dobreho terapeuta raz dostane. Navyse, upokojujuci aspekt buchania hlavou funguje aj u polstrovanych stien.

Calista - 2010-05-25 10:25:28

Takže by nejbezpečnější byly polstrované cely bez nábytku a bez oken :-)
Ale jak tak čtu některé hlášky, tak by někteří asi v zoufalství vyrvali zuby i to polstrování, aby měli o co tlouct hlavou...

saschia - 2010-05-24 22:18:59

jojo, ti ktori by sa nesnazili zlikvidova autorov by sa snazili vytvorit si originalny modrinovy vzor na cele. A obcas by, ujukajuc \"ja mam kandidata na rozhodne ano!\", vyskakovali od stastia oknom. Teda keby nebolo zamrezovane. Takto by si len tvorili na cele originalny vzor pozostavajuci z vertikalnych pruzkov s pravidelnym rozostupom...

nata - 2010-05-24 17:55:06

U porotcov. Aby nezautocili na autorov. Autori sa vybiju na pismenkach, ale ti porotci...

Calista - 2010-05-24 17:38:21

Těm by nechali v některém z blázinců postavit pavilon... nejspíš by nesl označení SF :-)
Jedno patro po porotce a zbytek pro autory... jen nevím, kde by byl přísnější režim a dohled :-)

ThomasV - 2010-05-24 15:40:46

A co by si teprve pomysleli o těch, kteří se dobrovolně stali porotci :-P

DennisMoore - 2010-05-24 14:41:45

Že bychom v Plzni po vzoru kluků právníků rozjeli rozdávání posudků o psychické vyrovnanosti? Kšeft by to byl!

Calista - 2010-05-24 12:26:18

Ten posudek o duševním zdraví by nás moc nedostalo... Víte kolik lidí, včetně jakýchokoliv doktorů, se na mě dívá s obavami v očích, když vidí, že si v čekárně čtu fantasy? Opravdu hodně ;-)
A co by si teprve mysleli o těch, co to chtějí i psát :-D

nata - 2010-05-24 14:48:53

To je fakt.

Cellindra - 2010-05-24 13:18:46

Ono kdyby v té povídce byl jenom full hause, tak neřeknu, ale o pár stránek dál je mnohem větší skvost: Cher chezz la femme! :D

nata - 2010-05-24 12:49:36

Zaujimao by ma, ci autor chape, preco mame z full hause taku psinu.

Alyssa - 2010-05-24 11:57:33

Ten *full hause* je výbornej, prostě. :o)))

nata - 2010-05-23 21:16:10

Na nyx. Vyziadaj si pristup od Harva.

Mortles - 2010-05-23 19:45:37

Hele, kam vlastně jako porotcem mám psát svoje poznámky a postřehy o svojí várce povídek?:D

Julianne - 2010-05-21 16:00:23

Vypadá to jako naprosto báječná recese ;).

brb - 2010-05-21 12:34:56

jak muze mit vlkodlako-upir blanita kridla ? O.o

Eri - 2010-05-24 10:34:46

Pak můžete tipovat která z nás ho zabije dřív:D

Cellindra - 2010-05-23 23:28:48

Prasáku jeden! Že to na tebe řeknu Pétě?!

Eri - 2010-05-24 10:33:59

Hm, tak tohle bude po čárkách ve větách a ji/jí očividně další věc kteoru bych se měla naučit:)

Julianne - 2010-05-23 22:17:38

By ses, by ses! Piš to správně a já po tobě ani nebudu chtít sex!
(BTW, jaký byl Eroticon?)

Eri - 2010-05-23 18:11:54

Tak tedy nevím, jestli by jsi/bys se o život teď neměl spíš bát ty:D

Flad - 2010-05-23 10:44:22

Jen pis dal, takovyhle chyby nejsou nic, co by nevyresil jeden nezny, ale vasnivy sex...

Eri - 2010-05-22 23:04:23

No, párkrát už jsm setkání s tebou přežila. Takže se třeba přestanu vyjadřovat písemně, protože v mluvené řeči nejsouty chyby tolik vidět a ty mě necháš přežít:)
A pro jistotu přestanu psát úplně:D

Ellie - 2010-05-21 11:46:38

A celou dobu byste poslouchali: Já nevim, kdo to po mně teďka střelil, ale ta osoba snad vůbec nemíří, nechcete se radši vrátit na základní školu? ... Prosimvás, nějakou akci by to už chtělo, tohle je hrozná nuda. ... Teda tenhle manévr byl ale HROZNĚ NEORIGINÁLNÍ!!!

Julianne - 2010-05-21 11:18:20

To není špatný nápad, ale obávám se, že bychom tak měli ještě méně šancí, většina porotců jsou scifisti... Ale odehrával-li by se třeba také souboj finálových autorů vs. porotců, možná by tu šance byla, snad je tu letos více sci-fi a snad jí i víc projde do finále.

ThomasV - 2010-05-21 07:37:21

Smiřte se s tím. Vymýšlet nové technologie je nuda, ale balit šestnáctky na bledou pleť, skákat po lese a vytrhávat lidem hrtany, to je prostě evergreen :-D

JamesFaith - 2010-05-20 23:47:34

A co takhle chladné zbraně autorům fantasy a paintballové pušky scifařům? Alespoň tak vznikne motivace psát víc sci-fi ;) A Stmívači by mohli nafasovat sadu bojových líčidel a očních stínů.

ThomasV - 2010-05-20 22:13:51

Jdu do toho, ale dal bych radši paintball :-) Anebo po fantazácku šerm ;)

Julianne - 2010-05-20 21:49:22

Co dát na příštím Sconu Laser Game porotci vs. autoři ;)?
(Upozorňuji však předem členy svého týmu, že můj talent na střílení a úhybné manévry je v rámci nekonečna zbytkem vůči mému talentu na psaní, mohla bych se tedy rovnou omluvit za výrazné vychýlení skóre v náš neprospěch...)

Flad - 2010-05-20 18:23:22

Jestli te jeste nekdy uvidim napsat \"by jsme\", tak si rovnou muzete udelat anketku na tema \"Jak dlouho Eri prezije, az potka Flada\"...

Eri - 2010-05-20 13:41:23

Tak zase děkuji o par minut prodloženého života...(které jsem strávila čtením nových hlášek). My autoři by jsme si tu pak mohli udělat takovou malou anketku o nejlepší porotcovskou hlášku:) Zatím u mě asi vede zelená mrtvola a snamení shůry.

Cellindra - 2010-05-20 12:08:39

Aha, nepsala, chtěla jsem to tam přidat až s dalšími informacemi, které ale Harv nedodal. :)

Cellindra - 2010-05-20 08:56:48

Asi 28. Myslím, že jsem to psala do předchozího článku.

brb - 2010-05-19 15:39:20

A kolik vlastne porotcu hodnoti 1 kolo?

Calista - 2010-05-19 20:05:44

Nj, rafinovanější větné celky jsou oříškem pro kohokoliv hodnotícího cizí text :-) Zažila jsem to při obhajobě bakalářky... vysvětlovala jsem, že to není blbá věta, že to jen blbě pochopil oponent :-)
Ale jinak, jsem si krásně zlepšila celý den přečtením tohoto krátkého výběru hlášek. Moc díky a jen tak dál :-)

Tilio - 2010-05-19 15:33:10

Dobre, ale my se hadame furt. Je to takovej nas trejdmark. Jenom se to nesmi dozvedet autori - navenek se musime tvarit, jak drzime pospolu;)

Cellindra - 2010-05-19 14:25:40

Není to tam vždycky veselé a plné hlášek... Včera jsme se kupříkladu s Tilio ošklivě pohádaly. A vůbec, flejm je tam na denním pořádku.

Julianne - 2010-05-19 13:18:02

Zeleně visící mrtvola je úžasná. Příští rok už skutečně musím porotcovat, za přístup do nyxího auditka Vidoucích bych dala skoro cokoli :)!

ThomasV - 2010-05-19 12:46:42

Jen pro ty perly stojí za to se zúčastnit :-D

DennisMoore - 2010-05-18 18:53:08

Á, tak koukám, že tady mě to bude zase bavit!:)

ThomasV - 2010-05-19 12:46:00

A co hákem? Ten je na to podle mě ideální, jen zaseknout dostatečně hluboko :-)

Koral - 2010-05-19 10:53:45

Zuby nebo kleštěmi. Nesmí se příliš stisknout (zmáčknout), jinak se orgán rozdrtí a vyrvává se obtížně. Zkrátka chce to cit a zkušenost. 8-)

Cellindra - 2010-05-19 09:39:01

Vyrvané hrtany??? Jak se vyrvává takový hrtan? :D

Eri - 2010-05-18 19:26:56

Koukám, že Alyssa si už užívá post porotce prvního kola:)

Alyssa - 2010-05-18 14:04:11

Ale copak o to, ta fanfiction by snad byla fakt lepší. Protože tohle byla fakt nechuťárna. Nejméně tři vyrvané hrtany na stránku, okořeněné naprostou absencí příběhu. Nepochopím, že něco takového má vůbec někdo potřebu psát.

Julianne - 2010-05-18 13:07:12

Ježíš, to je dokonalé... Nemůžu uvěřit, že někdo poslal Stmívání!
Ale co se týče Havranů, ti náhodou nejsou k zahození ;). Někteří dokonce získají přízeň sličných bojovnic a pomohou zachránit svět před Chaosem!



oddělovač
Stránky běží na redakčním systému Rivendell v2.0 -- Jarník, 2006
Tyto stránky jsou uvedeny bez jakýchkoliv záruk, co se spolehlivosti, přesnosti, trvanlivosti a dalších biomagických funkcí týče, a rádi bychom vás upozornili, že SFK Palantír zvláště neodpovídá, nezaručuje, ani nedoporučuje nějaké, respektive jakékoliv, shlížení těchto stránek a odmítá nést zodpovědnost za jejich použití jak návštěvníkem, tak jakoukoliv jinou osobou, entitou či božstvem.