Palantir
oddělovač

Vidoucí 2008: druhé kolo

Literatura > Vidoucí | 31. 07. 2008 23:59:59 | autor: Harv

Den, kdy se otevřou dveře tajemné komnaty druhého kola a ona vydá svá pokřivená svědectví, konečně nadešel. Napětí by se dalo krájet, kdyby bylo čepele, která by krajíc napětí odřízla.

 logo

Jaká byla kritéria postupu?

Každý porotce měl vyřknout u každé povídky jeden z možných ortelů. Možnosti byly Rozhodně Ano (pro výjimečnou povídku, která podle názoru porotce měla skončit do 5. místa v druhém kole), Ano (pro povídku nadstandardních kvalit, která by se měla umístit do 15. místa), Ne (pro ostatní povídky) a Nevidoucí (pro povídky výjimečné svým zvrhlým způsobem).

Každému hodnocení byl přiřazen určitý počet bodů: Rozhodně Ano (5 bodů), Ano (2 body) a Ne a Nevidoucí (0 bodů).

Jelikož každou povídku nečetl stejný počet porotců, byl získaný počet bodů normován vzhledem k tomuto argumentu.

Postupující povídka měla původně překonat hranici průměru 2 bodů. Pak by tuto hranici překonalo pouze 7 výjimečných povídek. Vzhledem ale k tomu, že ne všichni porotci byli dostatečně disciplinovaní a nedodali svá rozhodnutí včas nebo je nedodali vůbec, rozhodl jsem se z moci svěřené mi mnou samým, že krutou hranici posunu ještě níž, a to na průměr 1,1, abych nepoškodil žádnou povídku, která této hranice mohla i čistě teoreticky dosáhnout.

Tuto hranici pak překonalo 18 povídek, jmenovitě (dle abecedního pořadí):

  • Atentát
  • Dark Heaven
  • Fialový démant, fialový cejch
  • Hrdina a Král
  • Jako ryba na udici
  • Parafráze
  • Pia fraus
  • Podivuhodný příběh Benedicta Smithe
  • Pražské jaro
  • Rytieri
  • Scottish Open 22007
  • Shledání u Verdunu
  • Skřetí pohádka
  • Úsvit na kovářově dvoře
  • Věk pohádek
  • Virtual
  • Vlasy plné peří
  • Výlet (Jeroným)

Dodatky k výsledkům: Nepostoupila žádná povídka, na jejímž postupu se shodl jen jediný porotce. Pokud povídka dostala Rozhodně Ano, neznamenalo to automaticky postup. Několika povídkám se stalo, že sice dostaly Rozhodně Ano, ale zbytek čtyř Ne je nepustil do druhého kola.

 

Způsob hlasování v druhém kole

Odborní i veřejní poroci hlasují stejným způsobem. Bodové ohodnocení jednotlivých hodnocení se však bude lišit. Odborní porotci budou mít širší bodovou škálu než porotci veřejní. Neznamená to ale, že hlas odborného porotce bude mít větší váhu než hlas veřejného porotce, protože oba hodnotí v různých kategoriích a jejich body se nesčítají. Konkrétní bodové ohodnocení za jednotlivé možnosti bude až do uzávěrky druhého kola tajné. Porotce může/musí každé povídce udělit jednu z následujících možností:

  • první místo (1/1)
  • druhé místo (1/1)
  • třetí místo (1/1)
  • čvrté místo (1/1)
  • páté místo (1/1)
  • šesté místo (2/1)
  • sedmé místo (2/1)
  • osmé místo (2/1)
  • deváté místo (3/1)
  • desáté místo (3/1); maximálně můžu udělit 3 desátá místa, ale musím minimálně 1 desáté místo udělit
  • horší (∞/0); teoretické nekonečno, v našem případě až 8.

Můžete mít maximálně jedno první místo, jedno druhé místo, jedno třetí místo, ... , jedno páté místo, dvě šestá místa, ..., dvě osmá místa, tři devátá místa a tři desátá místa. Ale vždycky musíte mít alespoň jednu povídku umístěnou na příslušném místě (takže bude určitě jedna první, jedna druhá, ... a minimálně jedna desátá).

 

Z toho vyplývá:

  • Teoreticky je možné do první desítky vtěsnat celou sedmnáctku povídek. To znamená, že při plném vytížení budu mít jedno první až páté místa, dvě šesté až osmé místa a tři devátá až desátá místa. Celkem tedy sedmnáct.
  • Porotce musí umístit minimálně deset povídek na deset míst pořadí.
  • Jedině komplentní hodnocení, tedy to, kde jsou ohodnoceny všechny povídky, je platné.

Obecně platí

  • Druhé kolo probíhá na stránkách pořádajícího klubu, kde jsou zveřejněny všechny postupující povídky. Text povídek bude převeden do HTML a do společného dokumentu s jednotným formátem, který je dostupný jako doc (1,1Mb) nebo jako pdf (1,1Mb).
  • Hodnocení se dělí na dvě části: „odbornou“, kde porotu budou tvořit redaktoři Pevnosti, Scifiworldu, Kultu Fantazie, členové klubů Palantír, Syndrid a Islington a pozvaní externí porotci; a „veřejnou“, kde porotou budou čtenáři a návštěvníci webových stránek.
  • Hlasování bude probíhat mezi daty 1. 8. – 31. 12.
  • Každý člověk má pouze jeden hlas.
  • Každý porotce má právo sepsat k hodnocené povídce komentář, který bude po uzávěrce odeslán autorovi.
  • Hlasování se nesmí účastnit autor povídky, která se účastní druhého kola.

Jakými prostředky se bude hlasovat

  • Na stránkách už je zveřejněn odkaz na excelovskou tabulku ve formátu xls, kterou budete moci odeslat na mail koordinátora vidouci@centrum.cz spolu s vaším jménem, přijmením a případnou přezdívkou. Vše je předvyplněno, stačí doplnit.
  • Pracuje se na aplikaci, která by se připojovala přímo do databáze soutěže Vidoucí. Tento program běží pod JVM 1.6. V současné době je už částečně funkční a po kontaktování koordinátora na mail je možné jej využít k zápisu hodnocení.
  • Pracuje se na webovém rozhraní zápisu přímo do databáze.

 

Nepostupující

Na základě informací z prvního kola jsem sestavila „pořadí“ povídek, kterým se nepoštěstilo postoupit do druhého kola.
Tuto hierarchii je však nutno brát se značným odstupem. Jediné, co z ní lze vyčíst s jistotou, jsou tyto dva fakty:

  • Pokud má povídka průměrné hodnocení 0, znamená to, že nedostala Ano ani od jediného porotce (tj. dostala samá Ne, popř. Nevidoucí)
  • Pokud má povídka průměrné hodnocení větší než 0, znamená to, že dostala alespoň jedno Ano

Protože každou povídku četl různý počet porotců (3-7), nejsou tyto údaje zcela porovnatelné. Například povídka, jež má průměrné hodnocení 0,3, dostala jedno Ano z šesti hodnocení, povídka s 0,4 jedno Ano z pěti hodnocení a povídka s 0,5 jedno Ano ze čtyř hodnocení – nelze tedy říct, že povídka s 0,5 je lepší než povídka s 0,3. Pouze ji četlo jiné množství porotců.


Průměrné hodnocení 1 bod:

  • Dokument 3 – Setkání
  • Návrat domů
  • Padlí andělé
  • Pevnost Ormidas
  • Těžký život barda


Průměrné hodnocení 0,83 bodu:

  • Zrozený z krve a slz


Průměrné hodnocení 0,8 bodu:

  • BLACKLINER
  • Emilka-Statečná žížala
  • Hororskop
  • Krvavý chléb
  • Tráva


Průměrné hodnocení 0,7 bodu:

  • Exorcismus
  • Jednou se to prostě stát muselo
  • Smíšené pocity
  • Soška Orha
  • Stín


Průměrné hodnocení 0,5 bodu:

  • Čarodějnice
  • Dáma v zelenej maske
  • Homo sapiens sapiens
  • Šamanův žalozpěv
  • Odpolední svačinka
  • Posledná šanca
  • Práskač
  • Rulla
  • Vlčí slzy
  • Vyvolená
  • Zde žijí vlci
  • Zmýlená pravda


Průměrné hodnocení 0,4 bodu:

  • Co bylo, co bude, co není, je Teth
  • Hůř než Nikdo…
  • Jednou za 1000 let
  • Kagoran
  • Život
  • Moje první láska a jiné horory
  • Ona


Průměrné hodnocení 0,3 bodu:

  • Výlet


Průměrné hodnocení 0 bodů:

  • Bílá
  • Bratři ve zbrani
  • Dokument 1 – Záchrana
  • Dokument 2 - Sestřička
  • Dračí hněv
  • Garael
  • chuť krve
  • Inspirace ničeho
  • Kdo je Adam?
  • Kniha
  • Línie osudu
  • Nejkrásnější vzpomínka
  • Nekromant
  • Není útěku
  • Nenávisť v srdci
  • No. F: stavitel archy
  • Občas se vracejí
  • O pohrebe
  • Otázka priorít
  • Plameny
  • Protialkoholní léčebna 21.století
  • Reinkarnace
  • Rytíř štěstěny
  • Sama sebe
  • Smutný konec Harryho Pottera
  • Splněná přání
  • Spomienky
  • Sup, který věděl příliš mnoho
  • Svetlo
  • Tarkanovo oko
  • Temný závan bezpečí
  • Traja
  • Tunely a klece
  • Vánoční dar
  • Věci zjevné
  • Valhalla!
  • Věž pod zemí
  • Vesmírná Bitva
  • voda nad zlato
  • Záver vysielania
  • Za zavřenými okny
  • Země a její Pyramida
  • Zo svetla do tmy
  • Z vôle Bohov , 1 časť- Sľub
  • Z vôle Bohov, 2 časť- Lovec


Upozornění

Chci upozornit, že jakékoliv projevy ze strany postupujících autorů můžou být brány jako porušení pravidla anonymity.



Průměrné hodnocení: 0 :: Počet zobrazení: 908665

Přidat komentář Přidat komentář:

Jméno:
*

E-mail:


Hodnocení:
Na obrázku je...
kontrolní obrázek

=*
Komentář:



* povinný údaj
 
Cellindra - 2009-01-03 17:56:17

Já teda nevim, ale zdá se mi, že pořád někde dokola píšeme, že vyhlášení výsledků bude na Sconu 2009. Dokonce tu proběhla i debata o datu této akce, které jsem opět promptně zapomněla. :)
Takže: Výsledky se dozvíte na Sconu 2009. Datum si najděte sami. :)

Nathaniell - 2009-01-01 17:09:16

Dočkej času, uzávěrka druhého kola byla teprve včera. Navíc Harv odcestoval do končin neznalých internetu, takže pro podrobnější informace musíte vyčkat jeho návratu...

Ciss - 2009-01-01 15:28:15

Nechci rejpat, ale jak dlouho to bude ještě trvat než se dozbvíme kdo vyhrál.

Tilio - 2008-12-26 15:14:04

Ano, pridavam se, protoze opakovani je matkou moudrosti. My tu nejsme od toho, abychom opravovali skolni slohove prace a prvni nesmele pokusy o psani. (Od toho nejsou snad ani ty workshopy.) My tu nejsme ani od toho, abychom radili, jak se stat uznavanym spisovatelem - od toho \\emph{jsou} workshopy! My jsme seriozni soutez, ne poradna. Od toho jsou workshopy!

Flad - 2008-12-26 13:50:06

Psal jsem to tu nekolikrat, pisu to znova a budu to psat, dokud si to nezapamatujete - Vidouci vam nemaji poskytnout konstruktivni kritiku, od toho jsou workshopy.

Slovni hodnoceni Vidoucich ma poskytnout jakesi blizsi vysvetleni porotcova hodnoceni a samozrejme i par rad, co delat priste lepe; ale nema poskytnout plnohodnotnou kritiku. Od toho jsou tu workshopy.

Nezapominejte, ze musime precist 20-30 povidek a udelat poradnou konstruktivni kritiku neni zalezitost chvilky, jak zde jiz padlo. Od toho jsou tu workshopy.

Sam jsem se nekolika workshopu zucastnil, vcetne tech, co delala Jirina, a musim rict, ze cas, ktery jsem venoval tamejsim povidkam je naprosto nesrovnatelny s tim, co venuji povidce ve Vidoucich, navic v prvnim kole.

Takze se nedivte, ze casto jediny komentar je \\"Povidka je dobra, ale nema myslenku, pointu a ma nesmyslne se chovajici hrdiny\\".

Vsichni porotci (obzvlaste ti, kteri ctou i Nevidouciho) vam potvrdi, ze je casto stoji hodne prace, aby vyse uvedeny priklad nevypadal neco jako \"Ty vole! Takovej bezduchej blabol s dementnima kretenama jsem fakt necet! Pravopis stoji za hovno, jsem musel tri dny chlastat, nez jsem se z toho jakz takz vzpamatoval!\"

Od toho jsou tu workshopy.

Norek - 2008-11-25 09:21:47

Já bych se teda do online workshopu taky přidal, pokud by to šlo. Už jsem se jednoho takového projektu účastnil ale vzhledem k minimálnímu počtu uživatelů upadl do hlubin zapomění.

Harv - 2008-11-24 20:59:20

Po mém srdceryvném článku se mi ozvalo několik lidí a já jim nabídl, že něco ve formě on line workshopu tu vznikne. Částečně to už funguje. Když bude zájem, mohli bychom to rozšířit na veřejnost.

Julianne - 2008-12-09 15:14:48

A lepší být slušně placený ne-geniální autor, než nepochopený génius ;-).

Harv - 2008-12-08 21:48:35

Také pro autory: Poměr nepochopených géniů a prokázaných začátečníků je podobný jako u šance na hlavní výhru ve sportce.

Koral - 2008-12-08 21:43:20

Pro nespokojené autory: snad žádný génius nebyl pochopen svou generací! Náš čas přijde. Třeba někdy.

Cellindra - 2008-12-07 20:09:15

Chtěla bych k Merlinovi jen dodat, že porota Vidoucích opravdu zas tak mladá není. Rozhodně máme o hodně vyšší věkový průměr než samotní autoři. V prvním kole je to trochu níže, protože přesvědčit starší renomované protoce/spisovatele/publicisty/atd., aby se probírali obrovitánskou kupkou sena a hledali jehly, je nadlidský úkol. Proto musíme vzít zavděk těmi, kteří na to mají čas a chuť - což jsou většinou lidé mladí, často studující (vysokou školu, podotýkám - pokud vím, mladší jsme v porotě letos neměli - ovšem ne, že bychom je nechtěli!) Naproti tomu v porotě druhého kola už jsou také lidé srovnatelní s workshopem Jiřiny (nehledě na to, že i ty jsme do poroty natáhli) a rozhodně srovnatelní s porotou CKČ, lidé sečtělí a zvučných jmen.

To, že některé komentáře z prvního kola postrádají *jisté kvality*, je určitě pravda (ačkoliv je jich velmi malá část) a je to způsobeno několika věcmi - za prvé, ti porotci čtou mnohdy třicet a více povídek a jsou často znechuceni, takže nemají energii ani chuť vypisovat se v konstruktivních kritikách (jako jiní z nás) - navíc sestavení takové kritiky stojí čas, který si mnozí nejsou ochotni najít, obzvlášť když mají pocit, že ta povídka za to nestojí.

(A mimochodem, že někoho tiskne Pevnost nebo Ikarie - s jinými časopisy, které otiskují povídky, bohužel nemám zkušenosti - nemusí být zrovna známka punku. Zrovna dneska jsem si přečetla v Ikarii povídku, která by do druhého kola ve Vidoucích rozhodně nepostoupila. A od pravidelných čtenářů vím, že to není ojedinělý případ.)

merlin - 2008-12-07 16:11:54

Tak to by mě móc zajímalo, co znamená -mladá porota-. To jako myslíš věkové složení? Nebo že soutěž probíhá -jenom- šestým rokem? :o)
Podle komentářů, co sem dáváš mám pocit, že ta vlastnost, kterou popisuješ o pár příspěvků dále není -pýcha-, ale prachobyčejné chvástání. O tom svědčí i takové malichernosti, které jsi tu už o sobě uvedla. Konkrétně, že se snažíš psát fantastiku a jedním dechem dodáváš, že fantastiku nečteš. Zářným příkladem je i ten nedávný příspěvek o Pevnosti a -časopisu s ikskrát větším nákladem-.
A další, co mě napadá. Co tě vede k tomu, že ačkoli ti vadí -mladá porota-, tak stejně té samé porotě posíláš příspěvky do soutěže?

-morg- - 2008-12-04 22:18:13

to Norek: jak by řekl jistý Kocour: jo jo, pýcha je moje nejlepší vlastnost. Hned po drzosti.... Mmch já neřekla, že je to obecně špatně, jen ž mně osobně to vadí. janě že kritizovat může každej, ale reagovat na kritiku taky, ne?

Norek - 2008-12-04 18:15:48

No já nemám pocit, že by úroveň kritiky porotců vidoucích byla \"na úrovni prváka na gymplu\". Pak mám trochu pocit, že -morg- trochu zpychla a zapoměla na jednu důležitou věc-kritiku může napsat každý a každý bude mít aspoň malinké zrnko pravdy(pokud dílo četl). Rozhodně je trochu povýšenecké říct \"vadí mi kometáře mladých porotců\". Rozhodně bych hodnocení odborníků nepřeceňoval, protože pak často vznikají jedinečné literární klenoty, které ocení jenom jedinečně literárně vzdělaný člověk.

-morg- - 2008-12-04 17:07:44

Harve, zas si to tak neber, asi jsem to napsala nějak nešikovně nebo jsem měla blbou náladu nebo co, až tak jsem to nemyslela.
Nejspíš stárnu :-)) a nějak mi čím dál víc vadí mladé poroty a jejich komentáře .-) , líp mi sednou obvykle ti, kteří už v tom literárním \"byznysu\" opravdu dělají - redaktoři, nakladatelé, úspěšnější autoři atp. Což je taky jeden z důvodů, proč mi vyhovuje třeba Jiřina Vorlová a spol..

Harv - 2008-12-01 17:12:49

V první chvíli jsem chtěl něco odseknout, ale vzal jsem si čas na přemýšlení.
Rozhodně i nadále budeme pracovat na tom, aby komentáře nezněli jako od někoho, kdo právě nastoupil gympl. Na druhou stranu, většina z autorů si neztěžovala, takže buď je kritika nezajímala, nebo tiše zpytují svědomí. Dokonce nám došlo pár kladných ohlasů, takže doufám, že autoři jsou rádi, když dostanou alespoň slohové cvičení z gymplu (btw zajímalo by mě, jestli psaní kritiky je v osnovách středních škol, ale pochybuju o tom) a leckdy je tohle slohové cvičení literárně hodnotnější než hodnocené dílo:).
Co se týče tvého neúspěchu, můžu jen doporučit zkoušet to znovu a přečíst si ty hodnocení znovu, někde v nich se skrývá klíč, jak to tady všem natřít.

-morg- - 2008-12-01 00:10:22

Já do Jiřinina workshopu chodím a vážím si ho, ale do zdejšího se asi nepřidám - nechci, aby to vyznělo blbě /asi stejně vyzní/ ale některý reakce porotců, který mi na povídku přišly, mi připadly, jako by je psali studenti prvního ročníku gymnázia za domácí úkol .-)
Jojo, Pevnost mi nejspíš fakt není souzena, ale vzhledem k tomu, že mě občas tiskne časák který má třikrát větší náklad, mi to až tolik nevadí. :-)
Mimochodem, říct, že šest hodin není časová zátěž - nevím nevím, já tolik času během jednoho dne si udělat vážně nemůžu.

Julianne - 2008-11-27 17:31:46

Nebo faktu, že mu čas v den konání workshopu od šesti ráno do osmi večer zabere jízda do práce, práce samotná a cesta zpět ;-). Díky bohu za ty počítače...

nata - 2008-11-27 10:30:44

...a samozrejme strachu z kritiky. Lebo tá je hlavnou náplňou workshopu, bolí a zraňuje. Podobne ako injekcia. A rovnako aj pomáha oveľa účinnejšie ako poplácavanie po ramenách.

nata - 2008-11-27 10:28:42

Nesúhlasím. Čas nie je hlavným dovodom nezúčastniť sa workshopu. Autor tomu venuje jeden email s prílohou a približne 6 hodín v niektorý deň okolo víkendu večer - aj s cestou. Získa ohlasy, zostavovanie ktorých lektorom trvali asi 18 hodín (prečítanie poviedky - 1 hod, napísanie posudku - 1 hod, diskusia poviedky - 1 hod x povedzme 6 účastníkov workshopu, ktorí všetci museli investovať aj tých istých 6 hodín, ako autor).

Inými slovami, workshop je pre autora časovo extrémne výhodný a to, že sa rozhodne ho nezúčastniť, je len a výlučne otázka jeho pohodlnosti a lenivosti.

Julianne - 2008-11-25 16:20:11

Čas bude jedním z hlavních důvodů většiny autorů, předpokládám. Já se workshopů účastním docela ráda, ale při studiu, brigádě a samotném psaní člověk mnoho věcí nestihne... O to výhodnější je elektronická varianta, i když je samozřejmě podnětnější, když se diskuze rozjede \"naživo\".

Norek - 2008-11-24 17:40:35

Jenom za sebe odpovídám, že já mám celkem solidní informovanost o všelijakých workshopech, ale jediné co mi dělá problém jsou ča a peníze, přičmež obojí je spojené s tím, že v mém alespoň částečně dotupném okolí snad ani žádný workshop nekoná. Praha a potožmo prkaticky celé čechy jsou totiž na druhém konci republiky, takže dál už to být skoro nemůže.

Koral - 2008-12-25 08:08:04

Fakt jsem se snažila, abych jen nevyužívala výhod této soutěže, ale ze mě dobrý kritik nebude. Ještě šlo pochválit originální zápletku povídky, která by to u mě vyhrála a dost. Jsem zbabělá a nedovolím si kritizovat, když sama mám miliony nedostatků. A taky se nezbavím zaujatosti, prostě oblíbený žánr preferuji a ty, co mě moc neberou, soudím přísněji. Takže znovu má poklona porotcům!

Koral - 2008-12-25 08:07:12

Fakt jsem se snažila, abych jen nevyužívala výhod této soutěže, ale ze mě dobrý kritik nebude. Ještě šlo pochválit originální zápletku povídky, která by to u mě vyhrála a dost. Jsem zbabělá a nedovolím si kritizovat, když sama mám miliony nedostatků. A taky se nezbavím zaujatosti, prostě oblíbený žánr preferuji a ty, co mě moc neberou, soudím přísněji. Takže znovu má poklona porotcům!

Jiřina - 2008-11-24 15:50:06

Zapoměnla jsem dodat - Mílův workshop začíná 4. prosince.

Jiřina - 2008-11-24 15:47:01

Milí zlatí, kteří si stěžujete, že se vám dostává málo hodnocení, co kdybyste si přečetli všech 18 povídek druhého kola (bez ohledu na to, jestli smíte hodnotit nebo ne), ke každé sepsali svůj posudek a všechno to poslali Harvovi? Jistě vaše slova rád autorům předá.
Ba můžete udělat ještě víc - požádejte ho o deset povídek, které do druhého kola nepostoupily, že byste je rádi přečetli a napsali autorům svoje vyjádření (a svůj slib samozřejmě dodržte).
Ejhle - kolik zasvěcených a konstruktivních kritik se vám všem nečekaně sejde!
Tohle je totiž principem workshopů, které pořádám - je důležité nejen pasivně přijímat slova jiných, ale i aktivně se zamýšlet nad pracemi svých \"konkurentů\". Kolik z vás se workshopů účastní. Jistě, některé z vás znám jako pravidelné účastníky, jiní neváhali teď před týdnem přijet přes půlku republiky do Prahy, sotva se o workshopu dověděli. Ale jestli mě paměť neklame, na minulém workshopu Vidoucího byl jeden nebo dva lidé a předtím to nebylo o moc slavnější.
Proč jste nepřijeli? Je to vaší pohodlností, leností, nedostatkem financí nebo času nebo nedostatkem informací? Ten poslední důvod podle mě padá - Harv posílal pozvánku všem účastníkům.
Ono totiž napsat dobrou povídku není vůbec žádná sranda. Ale o tom už jsem psala a říkala mnohkrát a rozsah tohoto diskusního příspěvku k tomu není určen.
Tak už jen jedna reklama pro Pražáky - Míla Linc pořádá pravidelný dlouhodobý workshop vždy první čtvrtek v měsíci v pobočce Městské knihovny na Smíchově, od 16 do 19 hodin. Zájemci, napište si přímo jemu lincm@mlp.cz.

Cellindra - 2008-10-13 10:06:01

Harv kecá, je to březen. Mělo by se to co nejdřív objevit v kalendáři akcí (nejspíš v tom na scifiworldu), protože jsem jej publikovala na Poradě Fandomu.
Takže Scon - poslední víkend v březnu, 27.-29. 3. 2009

Julianne - 2008-10-12 22:07:21

Nejspíš to bude do 1. března. Na kterých stránkách to je, aby to mohli případně upřesnit?

Harv - 2008-10-12 19:57:39

Termín je dle mých informací opravdu 27. - 29.února 2009.

Julianne - 2008-10-10 19:54:01

Šmarjá, to je zase překlep! Má tam být autory, nikoli autorky!!! Neměla to být diskriminace autorů opačného pohlaví, žádný strach :-).

Julianne - 2008-10-10 19:52:39

V Mloku povídku mám, ale proč zdejší sborníkovou scénu trochu neoživit :-)?
Drakobijci jsou taky známí, pravda. Ale čím více vážně braných sborníků (jako Mlok a Drakobijci), tím lépe pro čtenáře i autorky, ne? Vidoucí má potenciál se k nim přidat. Byla by škoda, kdyby se to vůbec nestalo.
To s \"konkurencí\" myslím spíš v žertu. Povídkové sborníky ze soutěží si u nás nekonkurují. Každý má mezi nimi to \"svoje\" a myslím, že není mnoho čtenářů, kteří by vzali do ruky Mloka a Drakobijce a rozmýšleli se, co z toho koupit. Ta konkurence je spíš obrazná.

nata - 2008-10-10 19:03:35

A čo takto Drakobijci? Či tí podľa teba Mloku konkurenciu neurobia? Navyše, ty si bola tohto roku uspešná, pokiaľ sa nemýlim a si človek, čo strávil leto v USA, tak prečo tie vzdychy?

Myslím si, že zborník zo súťaže je čitateľsky menej zaujímavý ako antológia. Kvalitu antológie editor výrazne ovplyvní, ale u zborníka zo súťaže je obmedzený zaslanými príspevkami.

Julianne - 2008-10-09 15:33:16

Ano, myslím, že jen Poutník k Mohamedovi a Malá návštěva. No, ještě mají letos čas na dvě, ale spíš bude pro nějakého autora štěstí, když bude zveřejněna aspoň třetí...
Sborník z vítězných prací jednotlivých ročníků by byl zajímavý. Co takhle se odhodlat dělat Mloku konkurenci :-)?

Harv - 2008-10-08 21:39:33

Nevím kolik povídek bylo z loňského Vidoucího otisknuto v Pevnosti. Nějak se mi Pevnost nedostává do ruky. Vím jistě o dvouch. Každopádně první pětku dostane šéfredaktor a k tomu s výbornými referencemi:). A navíc dostanete těžítko (cenu:)), pardubický perníček a kupu knížek, tedy za předpokladu, že si pro cenu přijdete. O sborníku už se pár let uvažuje. A čím déle se o něm uvažuje, tím více se zdá celá věc nevyhnutelná a dále odkládaná.

Julianne - 2008-10-08 21:30:29

:-) Ale zapomněla jsem dodat, že ceny pro vítěze jsou obvykle mezi 50 a několika sty librami. Vidoucí je výborná soutěž v tom ohledu, že pět vítezných povídek je uveřejněno v Pevnosti, za standardní honorář, nemýlím-li se. U většiny jiných soutěží se člověk dočká diplomu, sem tam nějaké věcné ceny (knížka, těžítko...) a někdy uveřejnění v soutěžním sborníku, které ale snad s výjimkou Mloka skoro nikdo nečte. Asi proto ta absence poplatků...

Harv - 2008-10-08 19:46:36

Tipuju, že tak do dvou dnů se ti ozve jeden z porotců a řekne ti, že už před rokem navrhoval vstupní poplatek, zohlednění ještě k počtu povídek v soutěži.

Julianne - 2008-10-08 16:30:58

Vždycky jsem si říkala, že angloameričtí autoři to mají vzhledem k neskutečně širšímu trhu jednodušší - ale teď jsem zjistila, že je u nich (aspoň ve VB) zřejmě zvykem mít vstupní poplatek u literárních soutěží! Bývá to pár liber, ale i tak... Ještě jsem nezažila, že by se za účast v české literární soutěži něco platilo. Naše malá zemička má i své výhody :-).

Julianne - 2008-10-17 16:35:08

Mohu se jen zeptat, jestli došel e-mail? Jako odpověď by stačilo \"děkujeme za návrh, ale nechystáme se tento program zařadit\", ale takhle nevím, jestli ho vůbec někdo viděl a jestli zpráva neskončila ve spárech mailožrouta. Díky.

Julianne - 2008-10-12 11:03:52

Pravda, na 29. únor bychom si museli trošku počkat! :-)
Ale jak 27. 2, tak 27. 3. jsou pátky...

Alyssa - 2008-10-11 21:22:59

Harve, opravdu února? Není to spíš březen? :o)

Harv - 2008-10-07 21:40:27

Scon se bude konat 27.- 29.února 2009. Předpokládám, že vyhlášení bude buď v pátek nebo v sobotu večer a následovat bude druhý den workshop s porotci a vybíjená s autory:P. Jinak celý víkend bude zajímavý program, který pro vás smíchá má maličkost. Pokud budete mít nápad, co například zařadit, tak budu rád, když mi napíšete.

lolopes - 2008-09-29 14:53:55

mala reklama - kto uz ma vsetko precitane a ohodnotene, ale paci sa mu ten bozsky pocit rozhodovania, moze sa ukojit a zahlasovat za Cenu Fantazie! http://knihy.sme.sk/c/4087188/cena-fantazie-2008-finalove-poviedky-zname.html

plná ďubka plná ďubka plná ďubka plná ďubka plná ďubka
Harv - 2008-09-29 14:32:14

Co upřímně přiznat, ale přizvat k tomu někoho, kdo to umí, je teprve na metál (samozřejmě přeháním, to by měl být standard).

Tilio - 2008-09-29 12:36:51

Chvalim ti ovsem, ze aspon mas korektora. Kdyby si vsichni autori dovedli uprimne priznat, ze jsou v pravopisu nemozni... To by byl raj! :o)

Eri - 2008-09-24 20:54:42

Porotci nejsou zlí, jenjsou gramaticky nadaní, narozdíl ode mě. Proto já musím mít korektora:) Chyběla i tam jedna čárka za oslovením:) Na scon jsem zvědavá, budu to mít jako prioritu a pokusim se tam dostavit:)

Harv - 2008-09-21 16:30:43

Na stránkách nejsou žádné podrobnosti, ale dá se předpokládat, že to bude opět březen.

Julianne - 2008-09-21 15:28:44

Je už vlastně známo, kdy přesně se bude konat Scon? Díky.

Cellindra - 2008-09-24 12:17:46

Někteří porotci holt nebudou spokojení, dokud povídky nebudou kompletně bez pravopisných chyb. A protože některé věci jsou i v pravopise diskutabilní, nebudou spokojení nikdy. :)))

Tilio - 2008-09-15 11:39:22

Nechci si privlastnovat vsechny zasluhy, ale vytykat \\emph{pravopisne prkotiny}, to skoro vypada na me... :o)

Flad - 2008-09-12 23:31:15

Nj, a to jsou porotci, co by ti vytkli i to, ze mas t s hackem ve slove prkotina... holt porotci jsou veskrze zli ;-)

Eri - 2008-09-12 19:55:08

Taktéž děkuji za hodnocení, docela mě pobavilo. Nebylo zase tak špatné. Jeden z porotců mi zkritizoval gramatiku - uplnou prkoťinu, až se nad tim muj korektor pozastavil:) Já sama bych si toho v životě nevšimla:)
Jinak děkuju porotcům že byli vtipní. Zasmála jsem se:)

Tilio - 2008-09-09 13:36:24

Ahoj anonyme - ty, ktery jsi si stezoval, ze nekdo povazuje bookman old style za \\emph{obskurni}... Byla jsem to patrne ja, kdo ti to napsal do hodnoceni - docela dobre se pamatuju, ze u jedne povidky jsem opravdu pouzila slovni spojeni \\emph{obskurni font}. Pokud te zajimaji me duvody (jako ze asi nezajimaji, ze, to hodnoceni bylo jinak docela kladne...) ci jakekoli jine komentare, samozrejme je muzu poskytnout. Staci si o ne napsat, prip. pripojit email, abychom to neresili pred lidma:)

To plati i pro ostatni autory, kteri si mysli, ze dostali hodnoceni ode me a chteji neco objasnit.

Flad - 2008-09-08 11:03:49

Problem bych videl prave spise v tom, ze prislusny porotce nemel dostatek casu (zvlast pokud jsi mela tri hodnoceni - mohlo se stat, ze jeden z porotcu nestihal, a tvoje povidka se dostala k \"nahradnikovi\" - jenze ten jich dostal zase hodne). Proste ne ber napul jako klad - pravdepodobne to znamena, ze porotce v povidce nenasel nic tak spatneho, aby kvuli tomu sepisoval slovni hodnoceni, kdyz nestihal :-)

Mivka - 2008-09-07 21:10:45

Taky se přidávám k řadě děkujících, rozhodně je Vidoucí ve své kategorii skutečně hodně dobrá soutěž právě kvůli té kritice. Přiznám se ale, že mě trochu mrzelo, když jsem ze tří hodnocení měla jadno strohé ne s tím, že \"porotce nezadal slovní hodnocení\". Kdyby tam aspoń napsal něco jako že \"to bylo tak strašný, že se to nedalo kritizovat\" :) Ale zas chápu, že je to dost práce a ne každému se to chce komentovat...

Harv - 2008-09-08 07:50:41

Možnost bude. Na workshopu, který bude na Sconu. O všem budete informováni.

nata - 2008-09-07 20:12:19

Bude niekedy v budúcnosti priestor na diskusiu s porotcami? Mám potrebu opýtať sa, prečo nefungovalo to, čo bolo z mojej strany zámerné. Postavy charakterizované svojou rečou a konaním, nie opisom. Jedna postava nespisovný hulvát, ďalšia postaršia patologička prekvapená, že sa s ňou pacientka ešte dokáže rozprávať a nakoniec vyľakaná pacientka, ktorá nevie, čo sa s ňou deje. Alebo excentrické postavy môžu fungovať len sporadicky a na pozadí šedého priemeru? Čo robím zle? Teda, okrem gramatiky, na ktorú ani dvaja beta reader-i nestačili...

JK - 2008-09-06 18:59:26

Přidávám se k řadě děkujících. Myslím, že porotci se opravdu snažili mluvit k věci (tedy alespoň ta \"moje várka\" ;o) a měli přitom několik pěkných postřehů. Díky za ně i za ten čas strávený hodnocením.

Flad - 2008-09-06 23:51:02

Ja se klidne vyjadrim verejne :-)
pocet bodu: 10 (udelil jsem 5x ano), porotce jsem jeden (sve hodnoceni jsem si poslal sam), takze mam celkem prumer 10/1=10. Kam se hrabe jakejch 2,7 :-D

lolo - 2008-09-06 21:58:22

nehon si tu ego vole :P

xyz - 2008-09-06 18:28:58

vyjadrete se zcela anonymne, jaky jste meli bodovy prumer (pocet bodu deleno poctem porotcu z poslaneho hodnoceni, viz vyse), ja 2,25 a 2,75

Norek - 2008-09-06 18:08:58

Taky děkuju porotcům za hodnocení, jak za ta kladná tak za ta záporná, protože všechny se snažily být konstruktivní. Pravda jen jeden komentář byl delší než pár vět, což je trošku škoda. A to že když si kritiku vemete k srdci, tak vám to ponůže svědčí třeba to, že jsem měl víc Ano než loni, i když to ani tak nestačilo na postup.

krysař - 2008-09-06 01:53:50

děkuji porotcům za hodiny těžké dřiny nad povídkami, děkuji jim za hodnocení a snad se poučím... kvůli nim ať chudáci netrpí (nebo trpí o něco míň) a kvůli sobě ať udělám ten jeden krok kousek za bránu mezi koly... :)

Flad - 2008-09-06 12:20:51

Rad bych Emilce sdelil, ze se drzela statecne jako spravna zizala :-).

Shit...:-) - 2008-09-05 16:57:05

Ach jo... Emilka to nezvládla:-(
ale jinak celkem pekna kritika za kterou porotcum dekuju... teda az na kritiku jednoho z porotcu ze to vubec nema smysl kritizovat:-)

Cellindra - 2008-09-09 14:48:00

Porotci mají různé úchylky. Mně osobně se třeba nelíbí, když je povídka psaná bezpatkovým písmem, připadá mi takové \"neseriózní\". (Takže chcete-li se mi zavděčit, pište patkovým. :D) Ale je to jen moje osobní úchylka. :)

Flad - 2008-09-08 23:20:46

Ne, v podstate nejvic ze \"standardnich\" sad vadi Comic Sans, protoze (jak uz napovida nazev) je to pismo primarne urcene pro psani komiksu a na psany text se moc nehodi (viz treba http://www.bancomicsans.com/ ). Ale tohleto jsou uz spis jenom takove perlicky... Dokud se nam vse zobrazuje v poradku, na pismo kasleme a naopak sebehezci pismo nezachrani blbou povidku; a dobra povidka v Comic Sansu v .txt bude furt dobra, i kdyz si minimalne ode mne drobnou vytku vyslouzi.

P. S. Palatino Linotype ani Century nejsou standardni soucast balicku fontu, takze se jim spise pro souteze vyhybej. Palatino navic az do r. 1999 neumelo diakritiku (cislo verze se mi nechce hledat); Century je v MS Office az od r. 2000 a jeste verze 1.20 diakritiku nezvlada, jak je to ted nevim :-)

anonym - 2008-09-08 17:07:48

A sakra, v Comic Sansu byl název té jinak bookmanové povídky ;-). Pro příště si to budu pamatovat... Jen tak pro informaci: Vadí tu někomu Century, Georgia, Book Antiqua, Palatino Linotype nebo Garamod :-)? (Když nepoužívám Times, tak jistě jeden z těchto či Bookman.)

Flad - 2008-09-08 10:53:02

Slovo obskurni jsem snad ve svem hodnoceni ani nepouzil.
Bookman mi nevadi (narozdil od Comic Sansu, v nemz prisla jedna povidka loni); jedine, co jsem kritizoval u jedne autorky bylo, ze se mi spravne nezobrazilo jmeno jeji povidky z toho prosteho duvodu, ze jsem prislusny font nemel naistalovan, a proto jsem ji pozadal, aby se drzela doporuceni z propozic.

Cellindra - 2008-09-07 19:22:05

To jenom Flad a Tilio, ostatní na tohle kašlou. :)

anonym - 2008-09-05 15:27:58

Taky děkuji za hodnocení.
Jen mě překvapilo, že někdo považuje Bookman Old Style za \"obskurní font\"...

nata - 2008-09-05 11:59:15

To my ďakujeme za hodnotenia. Tri zo štyroch som mala nádherne konštruktívne a ďakujem porotcom, ktorí ich písali, za poznámky a pripomienky.

Harv - 2008-09-04 22:13:46

Omlouvám se všem autorům, že jsem zapomněl změnit předmět mailu (Test), který zůstal z času testování...

Harv - 2008-09-04 22:09:39

Rozesílání hodnocení autorům bylo dokončeno.

Harv - 2008-09-04 22:02:51

Začínám s rozesíláním hodnocení autorům.

Cellindra - 2008-09-05 14:42:33

Některé z těch nulových jsem četla a byly fajn, jen prostě jim něco chybělo. Třena konec. :)

... tohleto sem nepiš - autor to má v hodnocení a ostatní to nemusí vědět...

Merlin - 2008-09-05 08:36:55

Původně jsem chtěl reagovat obdobně (jako že některé povidky se daly číst, byly dobré a v podstatě se nedostaly dál právě kvůli -průměrnosti-, protože v dané várce povídek se našly lepší kousky), ale potom jsem si přečet svá hodnocení a musím konstatovat, že povídky z kategorie -0 bodů- si tu nulu zasloužily. A z té várky co jsem měl, teď už si to můžu dovolit říct a pravděpodobně se mnou budou ostatní hodnotící souhlasit, si to nejvíc -podělal/-a- autor/-ka povídky -Otázka priorít-. První asi půlku ve stylu -akčního nářezu- jsem čet -jedním dechem-, ale potom jsem těžce rozdýchával naprosté shození celé povídky hláškou -Klasická téčková- a následným pokračováním ve stylu dračáku. Myslím, že by si autor/-ka zasloužil/-a, ačkoli nebyl/-a nominován/-a, čestnou cenu Nevidoucí právě za toto zahození slušného potenciálu.

Cellindra - 2008-09-04 20:40:12

Všechny nebyly špatný... jen nebyly dost dobrý. ;)

Julianne - 2008-09-04 15:30:27

Těch \"nulových\" povídek tedy je! Musím skutečně litovat porotce!
Některé názvy sice nevypadají vůbec špatně, ale asi to budou jen ty názvy, že :-)?

Harv - 2008-09-03 16:15:44

Na každém místě musíš mít vždy minimálně jednu povídku.
Na šestém až osmém místě můžeš obsadit dvěma povídkami.
Na devátém až desátém místě můžeš umístit až tři povídky.

saschia - 2008-09-03 11:58:33

\"Z toho vyplývá:
* Teoreticky je možné do první desítky vtěsnat celou sedmnáctku povídek. \"

To znamena ze mozem dat napriklad prve miesto viacerym poveidkam? Aj druhe? A kolko prvych, druhych, atd miest mozem udelit?

Lebo mne vychadza minimalne sedem poviedok do prvej patky a jednu by som dala kludne aj na stopatdesiatesiedme ak by slo...

Harv - 2008-09-02 14:54:38

Hodnocení už se opravuje.

Harv - 2008-08-27 10:38:35

Na webu se to objeví, ale bude to až poté, co se zpracuje slovní hodnocení prvního kola.

nata - 2008-08-27 08:22:25

Objaví sa to aj na webe? My, čo sme tam neboli, by sme to ocenili.

Cellindra - 2008-08-21 17:49:30

Má to cenu! Kromě Harvovy přednášky o Vidoucích, kde se dozvíte mnoho zajímavých věcí ze zákulisí soutěže a uvidíte osobně několik porotců, se tam bude dít nápaditý program nejen pro intelektuály, ale i pro hravé fantazáky - dovolte mi reklamu na program SFK Islingtonu: http://ellie.izitra.cz/nebezpecnost/plakat-bezpecnost1col.jpg a http://ellie.izitra.cz/nebezpecnost/plakat-komiksova-col2.jpg

Harv - 2008-08-20 09:29:46

Na Parconu se bude dít řada zajímavých věcí. V programu jsou Vidoucí a Nevidoucí, ale jak mám vědět jestli má cenu na to chodit, když nevím, co by vás zajímalo.

Alyssa - 2008-08-19 23:31:49

Aktuální dotaz: Co se bude dít na Parconu? Viděla jsem v programu nějaké \"Vidoucí a Nevidoucí\", má cenu tam chodit? :o)

Harv - 2008-08-19 14:06:27

Vlivem mé chyby nebylo do teď možné využit způsob hlasování pomocí excelovské tabulky, protože na ní byl uveden chybný odkaz. To jsem teď napravil.

Flad - 2008-08-15 15:18:26

Tak tak, nevim, jestli to neni ovlivnovani porotcu... Ted budu ovlivnen :-)

Ale mezi nami devcaty, kdybych pocital, kolik povidek podle mne stoji v druhem opravdu za to, vystacil bych si s dvema rukama, i o vetsinu prsticku na jedne ruce bych prijit mohl...

Tilio - 2008-08-15 10:51:53

To Tauor: clovece, dej si majzla, vazne si nejsem jista, jestli je tohle pripustne...

Julianne - 2008-08-12 13:00:45

Pět se ti jich má líbit ;-). Ale tohle už vážně prozrazovalo příliš, je z toho jasné, o které jde... Myslím, že to sem můžeš hodit po skončení hodnocení, ne dřív.

Tauor - 2008-08-12 12:29:15

Nevím, nevím. Zatím se mi povídky líbily tak půl na půl. Některé jsou fakt dobré, některé mě ale vážně hodně zklamaly. Příběh o vlkodlakovi, divný pokus o staročeštinu nebo třeba emo příběh o chlápkovi, co nadává na úpadek světa a málem si podřeže žíly... Z těch osmnácti se mi jich vážně líbilo tak pět.

Tilio - 2008-08-12 11:19:28

Radeji s diskusi nad povidkami jeste pockejte na oficialni vyjadreni. Napr. my nesmime o povidkach diskutovat, abysme se vzajemne neovlivnovali, tak to tady mozna bude stejne. Ja vim, ze to svadi, ale vydrzte to, dokud neodeslete hodnoceni:)

Btw, kdyz byli upiri, vlkodlaci a Havrani v kazde povidce, to by v tom byl cert, aby nebyli v druhem kole:)

A ja tam mam kocku.

anonym - 2008-08-11 16:00:23

Ano, člověk se zkrátka musí vyjádřit :-). Naprosto souhlasím, mám to shodné - jen jsem už prošel všechny. Celkem se povedly, aspoň většina z nich.

xxx yyy zzz - 2008-08-11 15:55:36

Považuji za úspěch svůj postup do 2 kola, víc snad ani nečekám. Už mám půlku konkurence přečtenou a že je to opravdu konkurence. Mám i pár tipů do první trojice. Velká škoda že nemůžu hlasovat.

a na obrázku je LAMA

nata - 2008-08-11 00:39:03

Do konca pdf súboru mi chýba už len 30 strán a rozmýšľam o hlasovaní. Ale tabuľka sa nedá otvoriť ani stiahnuť. Ak na ňu kliknem, píše mi, že Not Found, ak ju dám uložiť súbor na, uloží mi vid2008.xls.html, ktorý má tiež obsah Not Found page. (Mac OS 10.4, cez Safari, ak to je relevantné)

Ešte dotaz. Je zakázané aj povedať v diskusii, ktoré príspevky sa mi páčili? Alebo prečo? Hoci, k mojej momentálnej jedničke mám poznámku len \\\\\"originálne\\\\\", ale k dvojke už šesť slov, ktoré by ju teoreticky mohli identifikovať. Smie sa to povedať?

A poznámka - prekvapuje ma, že som vo finále našla vlkodlaky, upírov, aj Havrana. Po tých komentároch porotcov... Len blanité krídla neprešli. Teda, zatiaľ. Ešte tam predsa len mám tých 30 strán.

Zuzu - 2008-08-10 19:33:07

Tak jo, tak jo... :) Já chápu, že je v tom Harv nevinně - jen jsem se ptala :) Slibuju, že už budu hodná a budu mlčet (resp. nebudu už psát). :-D

Flad - 2008-08-10 17:02:33

Vydrzte :-) Kdo chce slovni hodnoceni v brzy a v nejakem terminu, necht se zucatni nejakeho workshopu :-) .

Verim, ze Harv slovni hodnoceni odesle pri nejblizsi mozne prilezitosti, cekal totiz jeste na moje slovni hodnoceni (cca 30 povidek; ted alespon vite, u koho je chyba), alebrz mi kleknul pocitac a sel do servisu, takze jsem mel s odevzdanim slovniho hodnoceni zpozdeni...

Zuzu - 2008-08-10 11:44:23

Já vím, že to s tím Harv nemá jednoduchý, jen mě to tak prostě zajímá... A po pravdě, jestli ta kritika bude brutální, tak se na to stejně těším. Kritiku vítám, aspoň vím, v čem se můžu zlepšit... A jestli mi přijde něco v tom smyslu, že už bych pero neměla brát do ruky, tak budu aspoň vědět, na čem jsem...

Cellindra - 2008-08-25 13:22:32

Už se to tady řešilo - je to způsobeno tím, že Harv byl po zveřejnění výsledků 1. kola na zasloužené dovolené, kde neměl přístup k počítači. Domů dorazil dneska a počítám, že s tím začne, takže při troše štěstí byste mohli dostat hodnocení už tento týden.

Anthea - 2008-08-22 13:29:02

?? koukla jsem sem po delší době, gratuluji postupujícím, ale nevím jestli se ve všech příspěvcích orientuji dobře, ale těm, co nepostoupili byla zaslána zpráva jak dopadli, případně na jakém místě? S radostí ocením hodnocení své povídky, ale nemám doposud tuchy jak dopadla, snad jen to že nepostoupila a taky úplně nepropadla :-)

Mortles - 2008-08-09 22:13:07

Hele, já vim, proto jsem to tady nenapsal dřív:)

Tilio - 2008-08-09 21:50:07

Neprudte. Budte radi, ze jste se vcas dzvedeli vysledky. Vite, co s tim ma chudak Harv za galeje, aby vam to vubec prislo? Berte to tak, ze kdo si pocka, ten se docka.

(Ehm, vim, ze to bude znit hnusne, ale nekteri z vas se nemaji zas tak na co tesit...)

Mortles - 2008-08-09 20:42:55

Víš že třeba mě by to taky zajímalo?

Zuzu - 2008-08-09 13:19:19

Vím, že s tím pořád otravuju, ale kdy se my, co jsme nepostoupili, dočkáme toho slíbeného slovního hodnocení od porotců...?

Julianne - 2008-08-08 12:48:34

Už se těším, až si nějaké z těch povídek přečtu, a samozřejmě taky všem gratuluju. Je jen škoda třeba skončit na 6. - 18. místě, obzvlášť tom šestém. Povídky zůstanou na internetu, nepoužitelné pro naprostou většinu dalších soutěží, a autory nic kromě trošky dobrého pocitu nečeká. Šesté místo musí být vážně pech.

nepodepisu se - 2008-08-08 09:56:09

ha ha ha

Flad - 2008-08-05 10:58:19

Souhlasim. Je uplne klidne mozne, ze se i zacatecnici ze slovniho hodnoceni dozvi, ze jim postup unikl jen tesne - holt meli jsme byt prisni, snazili jsme se byt prisni.

Arliti - 2008-08-05 09:45:57

Taky všem gratuluju a jinak pro začátečníky je myslím úspěch i to pokud nejsou ani vidoucí ani nevidoucí:-D

Harv - 2008-08-02 22:34:07

Vlivem technické chyby jedna povídka nebyla vyhodnocena jako postupová, i když měla být. Tou povídkou je Pia fraus. Dodatečně jí přidáváme k postupujícím povídkám.

krysař - 2008-08-02 14:20:59

taky se připojuju ke gratulaci postupujícím ;) ... i když sobě můžu tak maximálně utřít slzu :D

Mortles - 2008-08-02 15:12:47

příště všem vytřem zrak!
A taky gratuluju těm, kteří vytřeli už letos:)

Zuzu - 2008-08-02 11:29:15

Gratuluji všem postupujícím a my, co jsme nepostoupili, to snad zvládnem příště :) Pokud tedy nepatříme mezi ty nenapravitelné grafomany :-D

-morg- - 2008-08-02 00:33:33

SUpéééér, koukám, že to porotci nakonec zvládli. Veliká gratulace všem postupujícím.

Eri - 2008-08-01 17:02:05

už se těším až si přečtu co postoupilo, ale myslím, že můžeme věřit porotcům, že to bude stát za to:) Taky blahopřeju všem porotcům, že to přežili ve zdraví a Harvovi, že se z toho nescvoknul a že ho to snad neodradilo od pořádání dalších Vidoucích:)

Marcus - 2008-08-01 15:24:41

Už se tak těším! Ty názvy vypadají tak zajímavě!

Koral - 2008-08-01 15:21:47

Gratulace postupujícím a těm, kteří věnovali část horkého léta práci u počítače.

brb - 2008-08-01 14:57:09

velika gratulace vsem postupujicim :)

Harv - 2008-08-01 20:25:21

Minulý rok toho bylo třikrát tolik příšpěvků a dvakrát méně porotců... v tom je ten hlavní rozdíl.

Mortles - 2008-08-01 14:29:27

Když se tak na to dívám, tak si říkám, že je to dobře jak to dopadlo. Myslím, že tenhle rok bude už mít smysl hlasovat ve veřejný soutěži.

A taky je dobře, že se to sem dalo včas. ne jako minule....

Padlý anjel - 2008-08-01 14:06:34

Neuveriteľné! :)

plná ďubka plná ďubka plná ďubka plná ďubka plná ďubka
Pan Bobo - 2008-08-08 11:17:20

Je to zabiják, tenhle Harv, to je jasný.

Hafík - 2008-08-01 14:59:07

Ten nejdrsnější.

Titus Tidlitus - 2008-08-01 14:56:31

Přísný? Drsný drsňák je to :-)

Tilio - 2008-08-01 13:44:22

Dej si bacha, Harv by i tohle Juchuuu mohl vyhodnotit jako poruseni pravidel... Je to prisny typek, tenhle Harv... :o)

Rodney - 2008-08-01 07:39:14

A je to tam!!! Juchů!!!

Cellindra - 2008-08-01 10:23:51

Jo, když byli 4 porotci, tak jedno Rozhodně ano stačilo. 3x Ano by stačilo dokonce i v pěti porotcích.

boli ruka - 2008-08-01 00:27:32

a este, ci to spravne chapem - za predpokladu 4 porotcov, postupili poviedky co mali min 3x Ano, alebo min 1x rozhodne ano...?

boli noha - 2008-08-01 00:24:30

gratulujem, v prvom rade redakcii, neveril som, ze to skutocne o polnoci bude!! a potom samozrejme aj postupujucim

Cellindra - 2008-07-31 17:40:44

Za to, že jako autor článku jsem uvedena já, může nedokonalost zdejšího redakčního systému. Autorem je samozřejmě Harv, já jsem jej pouze opravovala.



oddělovač
Stránky běží na redakčním systému Rivendell v2.0 -- Jarník, 2006
Tyto stránky jsou uvedeny bez jakýchkoliv záruk, co se spolehlivosti, přesnosti, trvanlivosti a dalších biomagických funkcí týče, a rádi bychom vás upozornili, že SFK Palantír zvláště neodpovídá, nezaručuje, ani nedoporučuje nějaké, respektive jakékoliv, shlížení těchto stránek a odmítá nést zodpovědnost za jejich použití jak návštěvníkem, tak jakoukoliv jinou osobou, entitou či božstvem.